halvt OT - Ramses har flyttat!
våran egna enögda kise Ramses har just flyttat till mina svärföräldrar för att han inte trivdes med att ha alla andra djur omkring sig hela tiden + att han gärna vill gå ut och de har mkt mera tid att trä på honom selen och ta ut honom än vad jag har just nu.
jag hoppas verkligen att han ska trivas bättre där, han har varit så olycklig och sur sen vi flyttade hit och bara prylat stackars Tiffy, där vi bodde förut så gick han ju fritt och valde själv om han skulle vara hemma hos oss eller hos min mormor som bodde granne..
ja Ramses är ju en vanvårdad kise innan han kom till oss så jag skrev halvt OT eftersom han ju ändå är våran katt nu och inte en hittekatt som fått hem ;)
Grattis och lycka till, Ramses i ditt fortsatta goda liv!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Önskar Ramses all lycka i sitt nya hem…vi får väl höra sen hur han trivs..det kommer säkert att bli bra när han bara fått nosa in sig och bli lite hemvan:-)
Ramses trivdes från första sekund! han spatserade ur transport buren, fräste åt hunden och gick sen och åt och sträckte ut sig på soffan, allt detta direkt när han kom dit!
numera går han ut i koppel när han jamar och vill ut, han sover i sängen, får massa mat och så mkt gos han vill.. han blir alltså grymt bort skämd!
i söndags var vi där och han var inte ett dugg intresserad av oss.. visst, han kände ju igen oss ovh vår hund såklart men han visade inga tecken på att vilja följa med oss, han blev mest sur att vi tog upp hans plats i soffan ;)
Aww vad skönt att det gick så bra! Har du någon bild på kissen? *nyfiken*
härligt att höra

#3 Låter verkligen som att han har hittat hem! =) Han mår bra helt enkelt! Härligt för han att ha fått den chansen. Nu slipper ni ha "dåligt" samvete. Lycka till Ramses!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hittade en bild på honom i ditt fotoalbum.. Jätte fin kisse!
så söt han är!