Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 434 ggr
Engla
0

Katter i koppel? Hur ofta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som har era katter ute i koppel, hur ofta brukar ni ta ut dem? Ängla är ute nästan varje dag, medan My och Blixten är alldeles för rädda för att ha sele på sig.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

evamojje
0

Typ varannan dag nu när det börjar bli kallt men när det är varmt och skönt så blir det varje dag *L*.Tar med honom så mycket jag kan *L*.Mojje gillar det han får så mycket uppmärksamhet när vi e ute och knallar på söder och ju fler som talar om hur söt han e och klappar honom desto bättre verkar han tycka *s*

Ha de bra

Eva & Mojje

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Engla
0

Ängla också. Han älskar att få uppmärksamhet och är med oss nästan överallt.

evamojje
0

Fast jag måste ju medge att jag får bära honom mer än han går själv *s* och när han går själv e de verkligen hans takt som gäller man ska inte ha bråttom alltså ;-))

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

evamojje
0

Va söt hon e Ängla *L*

Engla
0

Jag är faktiskt väldigt impad av Ängla. Vi kan gå längre promenader och han traskar glatt med vid sidan eller framför…

evamojje
0

va bra Mojje gjorde det förut men jag tror att han blivit bekväm (läses lat) ;-))

Tezza
0

På sommrarna är mina missar ute jättemycket. Milda klöser på dörren tills jag släpper ut henne i långkopplet, Casper brukar dock vara nöjd efter 30 min och vill in. Nu när det är blött och lite kallare får de gå ut på innätade altan om de vill, men är det inte varmare än 10grader så stannar de inne.

Tezza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Får Milda chansen så tar hon dessutom gärna en tur med fyrhjulingen!!

Glad

MariannE11
0

hoppsansa…. min Bruno sitter o pekar upprört med tassarna över hur ofta era missar får gå ut…nu får matte skämmas…..jag skulle gärna gå ut med honom så ofta och jag skulle gärna viöja ha en minst 30 timmar per dygn….

jag går ut när jag har en stund över…. och nu får mattsingen skämmas rejält…. tror inte jag haft Bruno ute sedan i midsomras.. fast då gjorde jag bort mej rejält….tydde inte hans signaler rätt då han skulle mosa grannens katt… så när jag ouppmärksammat tar upp honom så får jag ta ilskan … tror inte jag skrikit så mycket på länge… blodet sprutade….och eftersom Bruno är stor så har han åxå stora tänder som borrade sej in rejält… men som sagt.. det var mitt fel…. älskar Bruno för den han är….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

evamojje
0

#8  …*s* har han körkort för dem där?

evamojje
0

#9 ja vet vad menar tiden räcker inte till..men nu när det e lite kyligt ute så brukar Mojje vara nöjd med en 10 minuter så det blir en cigg och en liten promenad.Men när vintern kommer med snö då blir det inget för då vägrar han *s*

Engla
0

Tezza: Vilken underbar bild!

Tezza
0

#12Glad