Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 516 ggr
modellflickan
0

Visar upp mina katter!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag varit medlem här ett tag utan att ni fått se mina trollungar. Först ut är Mamma Fjant och Sambons favorit Scarlett. Fjant är 4 år och Scarlett är snart 8 år. Fjant är hon längst fram på bilden och mattes favorit. Söta va?

modellflickan
0

Nästa medlem i våran familj är lille Biff. Biff är min absoluta favorit. Han ligger jämte mej varje natt, kommer alltid fram och hälsar när jag kommer hem från jobbet. Kela och lyfta honom får matte göra, sambon får helst inte göra det enligt min lille Biff. Han är lite ( eller väldigt) bortskämd och väldigt älskad kan jag erkänna min lille knubbis Biff. Mamman till honom är vackra Fjant (hon heter så efter en av karaktärerna i trolltyg i tomte skogen) Jag och sambon var med när hon födde fem underbara söta kattungar. Alla fick bra familjer självklart och lille Biff stannade kvar hos oss. Älskade min vackra Biff från första början. Han stannade alltid upp som liten liten kattunge när man klappade honom på huvudet och liksom sträckte upp huvudet så man skulle klappa ännu mer. Han var speciell från första början. Glad

modellflickan
0

Nästa man ut på bild är hittekatten och fd hemlösingen Sigge. Bilden är tagen från i sommras från vårat sommarställe. Det är jag som sitter på trappan jämte Sigge. Han ville inte vara med på bild och bli klappad just den dagen. Cool

En bekant till mej hittade honom skrikandes i skogen när hon var ute med sin hund. Utmagrad och hungrig sprang han pratiskt taget fram till tjejen. Hon tog med honom hem och ringde mej. Han fick ett hem hos mej. Nu är han en välmående och rund katt.

Mina katter är innekatter men när vi är på vårat sommarställe så får dom vara ute och leka.

Faxlin
0

Vad fina missar du har. Skojigt att få se dem. Kul också att min förklaring hjälpte dig att få in bilderna här.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Engla
0

Vilka go´bitar, du har Modell_flickan!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

modellflickan
0

Biff igen Glad

modellflickan
0

Biff igen Glad 

Sover efter en heldags bus med Sigge Kyss

modellflickan
0

Mammas pojke igen Glad Älskar han mer än allt Glad

modellflickan
0

Vackra Scarlet igen. Snart 8 hela bast är tösen. Glad

modellflickan
0

Fjant, biffens mamma igen. Hon är en riktig liten jägare. Många möss har får sätta livet till när vi är i sommarstället Glad

modellflickan
0

Sigge igen Glad

modellflickan
0

Det blev många bilder det. på våran familj. Dessa katter är våra egna. Vi är som en enda stor familj. Glad

Vi har även två hemlösingar som som vi tyvärr inte har några bilder på Ledsen

modellflickan
0

Tack Enga och Åsa för komplimangerna. Mäkta stolta är dom allihopa nu. Glad

modellflickan
0

Matte är duktig på att skämma bort dom rejält, men det förtjänar dom GladGlad

SmillasMatte
0

Dina katter är ju verkligen jättesöta, modell_flickan :)

Faxlin
0

Klart de är värda att skämmas bort. ;-)
Dina missar är verkligen jättefina.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

modellflickan
0

Tack Åsa och SmillasMatte Glad

Lena
0

Härliga och vackra katter du har Modell-Flickan! Det syns hur bra de mår och hur älskade de är kissarna! Så ska de har det våra kära kissar! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[helenal]
0

får jag fråga en sak: är du modell eftersom du heter modell flickn och på din bild ser du ut som de:)

lailas
0

vilka fina missar du har

modellflickan
0

Tack så mycket Lena. jag skämmer bort dom varje dag. Har ju inga egna barn så mina katter får all min kärlek istället. Glad

Helenal: Tack så mycket för komplimangen. Jag har jobbat som modell när jag var yngre, men idag så har jag ett eget företag inom hudvård. Glad

lailas: Tack så mycket. Glad

vanessa
0

Vlka underbara katter du har. De ser väldigt nöjda och lyckliga, Helt superfina.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

modellflickan
0

Tack Vanessa Glad

Sidentass
0

Vilka fina missar du har, Modell-flickan..man riktigt ser hur väl dom mår..och man kan tycka sig höra spinnanden ända hit till Smålandsskogarna;-))

modellflickan
0

Tack snälla Sidentass Glad 

Mina troll här hemma och även jag så klart är jätteglada över alla snälla kommentarer vi fått. Glad

[helenal]
0

åh är du bra på hundvård? har massa frågor till dej hehe

SmillasMatte
0

Tittar in här igen och beundrar dina vackra katter, modell_flickan :)