Tasseland
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Det var ett nytt katthem för mig. Lägger in länken till deras hemsida bland våra länkar.
Såg att de hade en kisse där som är som en kopia av våran Othello. Sami som är en perserkorsning. Det trodde veterinären att Othello också kunde vara. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Har lagt in länken till den på min hemsida
Har för mig att hon som har stället var jourhem åt KKS förut? Men jag kan blanda ihop korten oxå.. Hoppas nån vet mer om katthemmet?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
#3 Okey! Vi får hoppas vi får lite mera information så småningom.
Det är alltid postivt när nya Katthem öppnar sina dörrar. Som jag brukar tjata om skulle vi behöva minst 2000 nya katthem för att bemöta alla behov i landet.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag kan maila dem och höra om de vill berätta mer om sin verksamhet?

Var det inte Tasseland som Siberlina kontaktade i ärendet med Värmdö-katten? Har för mig att de inte kunde ta emot skygga katter men värt att kolla.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
#6 Jo jag har också för mig det och att de helst tar hand om omplaceringskatter som redan finns i familj.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Jag kan skicka iväg ett mail och fråga. 

Jag bor på Värmdö och det är som #3 skriver och de tar mest emot sociala katter vad jag vet.
#10, Är det sant att hon bara tar emot "tama katter", vill gärna veta det?
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Hon hjälper nog alla hon har möjlighet till, precis som, säkert, du och jag :).
En god idé är att fråga henne om du är osäker eller fundersam. Kontaktuppgifter finns på hemsidan, www.tasseland.se.
Lycka till! :)
Idag hittade i