Stannar här! =)
Nu har jag ändrat min presentation från att vara "akuthem" till "permanent hem"…
Hade inga som helst planer på att bli kattmamma på heltid, men det blir ju inte alltid som man har tänkt sig. Har ju blivit totalt kär i mina små vackra pantrar. Visst, de förstör mycket (
), men istället ger de kärlek i massor!
Fick en intressent på kissarna och bröt ihop totalt. Grät floder och insåg att jag inte kan skiljas från dem.
Är visserligen orolig för hur det ska gå -reser ju en del tex. Men flera av mina vänner har lovat att hjälpa till genom att bo hos mig när jag är borta. Sen har jag min granne mittemot som har nycklar hem till mig. Ska köpa sele och transportbur och ska försöka vänja den tama först och förhoppningsvis den andra så småningom. Ska även försöka vänja dem mer vid andra människor så lilltjejen slipper ligga tryckt under sängen så fort jag får besök. Det får helt enkelt ta den tiden som hon behöver.
Känns underbart även om det är lite skrämmande…
När Desiré väcker mig, ligger på mitt bröst, tittar djupt i mina ögon med sina vackra - som verkligen lyser kärlek - är jag helt säker på att jag gjort rätt val. 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Grattis till både dig och ulltottarna :)
Grattis till ett bra beslut !!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Grattis 
Helt klart rätt beslut. Grattis till både dig och kissarna
Grattis, helt klart att pantrarna ska stanna. Förstår dig precis;)
//Pia
Grattis, du gjorde alldeles rätt..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Katter är underbara när manväl han lärt känner de. Har har också bestämt mig att behålla "mina" katter…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Grattis till bra beslut för både dig och kissarna och jag vet hur det är när de små trollen erövrar ens hjärta.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Tack så jättemycket!
Tjejerna ger er en nospuss och tackar för alla gratulationerna med. Fast de förstår inte riktigt uppståndelsen: "Vaddå stanna, det bestämde vi ju oss för, för länge sen!" 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Grattis till ett härligt beslut:-) Vet allt hur det känns..detta med att skiljas är alltför svårt..min stödis blev kvar här också;-)

GRATTIS till en underbart beslut. Förstår dig precis.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Klart dom visste/hade bestämt för längesen 
frågan var Hur länge det skulle ta innan matte kom till insikt