Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 889 ggr
Kalli
0

Någon i Helsinborg?

https://www.flashback.info/showthread.php?t=869205

Som kan förbarma sig över katten i denna tråd eller har några tips på var personen kan vända sig så katten slipper bli avlivad?

Ankie
0

men ojoj stackars katt som inte har blivit bedd om att få komma till världen. Ja finns det någon här som kan förbarma sig över denna kisse, han kommer med all sannolikhet inte överleva om han är kvar där han är nu.

Puttar denna viktiga tråd

Maria-I
0

Debattia nämndes i tråden, hur slutade det egentligen? Läste inte riktigt hela tråden, för tröttsamt med omoget pojksnack Skrikandes

Hawknestgrove
0

Men nu såg jag ju, tråden är ju urgammal?

JAg ahar varit inne och kommenterat i den jag med.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Kalli
0

Trådskaparen skrev igår (6 maj):

"Efter cirka 4 veckors frånvaro dök den upp igen. Är det någon som kan ta emot den? Vi kan göra upp i helgen, annars är det avrättning som gäller. Fy fan vad trött jag blir, hade dessutom precis lagt ut mina dynor, och givetvis låg dne på en dyna"

Hawknestgrove
0

OK, du har rätt. JAg har så svårt att se datumen. är inte inne på det stället så väldigt ofta på förekommen anledning…..

Jag vt ju, att det var folk som ville engagera sig i katten….

Ankie
0

#5 ja men precis, jag tyckte jag kände igen tråden

jg hade oxå svårt att se datumet men såg sen att det var då som igår

men vill den personen hjälpa fortfarande tro som kunde hjälpa då?

Hur som helst så kan ju katten inte vara kvar utan är i behov av att någon kan hjälpa den därifrån

Ankie
0

puttar denna

Debattia
0

Kan någon klistra in tråden för jag kommer inte in i denna. Tror det är samma katt som figurerade förut och som han skulle komma till mig med ???

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Mison
0

Alla djur behöver någon som bryr sig!

Ankie
0

#8 ok var det till dig han skulle komma. Var det inte lite tjafsigt kring detta har jag för mig. Orkar inte läsa igenom hela tråden men det vore ju bra om erbjudandet fortfarande står kvar.

Det är ju bara å hoppas att det skulle gå fort att hämta katten så att han inte hittar på nåt med den

Hawknestgrove
0

JA det var väl något strul där. Vill inte gärna tipsa hit in heller, för då får man ju alla whackos in hit

Debattia
0

Jag erbjöd mig ta hand om katten men han kom aldrig.

Debattia

Hawknestgrove
0

har gjort ett inlägg nu igen

Hawknestgrove
0

och igen!

Debattia
0

Glad

Debattia

Ankie
0

få se om han svarar nu då

Debattia
0

Han kommer med kattkillen till mig nu i helgen. Han ska vara helvit och långhårig. Skickar kort sen om det går som det är tänkt .

Debattia

Hawknestgrove
0

Toppen!

martdat
0

#17 toppen, hoppas att han kommer som hans sagt nu.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Kalli
0

Vad skönt, hoppas verkligen att det löser sig nu då! Glad

Debattia
0

Det är ju en hona ! Då finns risken att hon har ungar någonstans som kommer att svälta ihjäl om man tar in mamman.

Debattia

Maria-I
0

Om katten åker bums till veterinären efter infångandet kan veterinären avgöra om hon har digivande ungar. Det var ju dessutom en tamkatt så då behöver man inte ens söva henne.

Josefa
0

Usch ja,  hon har kanske hållt sig borta i 4 veckor för att hon har ungar. Hur ser spenarna ut på henne?

Debattia
0

Jag har skrivit till honom om att hon kan ha ungar,får se vad han svarar ? Har även bett få komma dit och hjälpa honom ???

Får jag katten hem till mig kommer jag ta henne till vetten rätt snabbt för undersökning,vaccinering,märkning och kastrering,vetten kan då se om hon nyss fått ungar, men vad hjälper det om ungarna inte är med, då får dom ju ligga och svälta ihjäl. Får ju inte komma hem till honom.

Eftersom det är en långhårig vit katt kan den ju också redan vara kastrerad ??? Det kan vara en raskatt som har kommit ut på villovägar.

Vilket fall som helst. I dag är det lördag !!!!!!

Debattia

Alexej
0

Lycka till!

Om hon nu är en "speciell fin katt" som är på rymmen är ju chansen större att hon redan är kastrerad. Annars ser man ju på spenarna? om hon diar.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Debattia
0

Vad hjälper det om man inte får leta efter ungarna ????

Debattia

Alexej
0

Du har inte hans adress? Annars kunde man ta katten med en sele och hon går garanterad tillbaka till ungarna…

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Debattia
0

Vad det verkar hittills vill han inte berätta var han bor  utan bara lämna katten!

Debattia

Josefa
0

Men är det samma katt som han skrev om tidigare i våras?

Var det en långhårig vit hona? Har för mig att det var en hane han skrev om. Men det är klart. Han har väl ingen koll.

Mison
0

Skriv upp regnumret på hans bil så får du fram adressen

Alla djur behöver någon som bryr sig!