Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattmat
Läst 1210 ggr
Hawknestgrove
0

Positiv Eldoradoöverraskning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eldorados torrkäk är inte så där vrålbra som helfoder, men kolla på detta! Såg ju nästan så gott ut så man vill lägga dessa sardiner på macka själv! Luktar gott och smakade inte så dumt heller(tyckte tom jag)och Pipis och Arne gillade det skarpt!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

ser ut så här i burken

Hawknestgrove
0

en bild till

mymlanbus
0

Då ska jag testa det där jag med :)

Trevligt när det är positivt :)

Firinella
0

Ska testa och se om de har det i butiken nästa gång.

huskatt08
0

Tack för tipset…kan man aldrig få för många Skrattande

En undran…smakade DU oxå på maten??

Hawknestgrove
0

japp, huskatt, kunde faktiskt inte låta bli, för de såg så smakliga ut. Gillar ju sardiner i olja själv, dessa var i gele,men jag själv föredrar nog käk som är lite saltare än dessa. Men som sagt, trevliga stora fina bitar av fisken! OCh Arne och Pipis lät sig ju väl smaka.Esther får ju inte, tyvärr, men lilla Mee ville inte ha, nä!

Imasy
0

Ja vad är det vi har konstaterat, Gunilla har konstiga matvanor ;)

mymlanbus
0

Ursäkta mig Gunilla Glad… brukar du smaka annan kattmat också? *nyfiken* Jag klarar inte av det, men en kompis till dottern smakar på allt som kissarna får Förvånad

catfoot
0

Detta brukade jag blanda ut uppblött torrfoder åt Tudor när han var mindre, för att han skulle äta det…Troja älskar fortfarande denna mat..

Men jag har inte provsmakat..Mitt barnbarn har provat, torrfoder och vitamintablett för katt..Mums sa han, vilket jag inte riktigt tror på..Obestämd

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

ÄH, vaddå?GladDet som inte jag vågar smaka på, som ser gott ut, dt ska ta mig f*n inte mina bebisar äta heller.

Imasy
0

Haha, ja du må banne mig vara min idol, för det där skulle jag kräkas av om jag smakade på det, så det är väl tur att någon vågar smaka på det ;)

(En hemlis: jag kommer fortfarande ihåg hur torrfoder smakar sedan jag var liten TystFlört)

mymlanbus
0

Helt klart min idol också :) fy fanken, det skulle jag inte fixa, ibland räcker det med hur det luktar ju :(

Hawknestgrove
0

Men medge, att det ser väldigt fint ut? Öppnar du en sardinburk åt dig själv, så ser det likadant ut. OCh så fin fisk! OCh det luktade jättegott! JAg lovar, hade jag stjälpt upp denna sardinburk på en snygg tallrik på ett smörgåsbord, så hade inte en käft märkt någon skillnad.

Jag skrattar åt reklamen som stod på hundmatspåse av något fabrikat för något år sen…

Ny godare smak… Nån som intervjuat hunden?

[LucyInTheSky]
0

Jag har både smakat torrisarna (smakade typ inget enligt mig) och blötmaten, smakade mer men inte riktigt det jag hade velat käka precis.. Skäms

Puma77
0

Gunilla är lite egen men det gillar vi skarpt.

Imasy: jag kommer också ihåg hur torrisar smakar;)

//Pia

Hawknestgrove
0

Nä, det är lite dåligt saltat. Annars så smakade dessa sardiner lite grann som inkokt makrill, vilket jag tycker är väldans gott.

Puma77
0

Jaha då vet vi vad Gunilla kommer ha till lördagsvinet men hon strör nog lite salt över innan intagetFlört

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja kommer ni till mig, så käka inte fisk, hahaha!

catfoot
0

Gunilla, bli inte ledsen..Jag kommer gärna över, men tar med egen fisk, tror jagObestämd….Vill inte äta din katter ur huset…Flört

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

hahaha! MEn du känner också till deta fina käk! JAg blev så förvånad, när jag öppnade burken, hade ju väntat mig det där vanliga gôret och får alltså se dessa vackra, hela fiskbitar, som till och med luktar gott! Ska köpa fler i morgon.

martdat
0

ja den käkar mina ibland och de gillar den, de små finsmakarna,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.