Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 889 ggr
Faxlin
0

Billiga klösmöbler

Japp tänkte tipsa om ett litet billigare alternativ på klösmöbler. Nämligen Ellos, de har två stycken för under 1000:- och de ser rätt mysiga ut. Någon här som provat någon av dem. Jag funderar på att investera i ett par stycken av den för 599:- nämligen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Radisa
0

Ett annat budgetalternativ är en lagerhylla och lite fantasi. Man klär tex. sidorna med heltäckningsmattta. Har haft ett antal sådana möbler och katterna älskar dem! man kan sy små gardiner eller fixa krypin på hyllorna på andra sätt. Har en i sovrummet nu som katterna spenderar större delen av sins dagar i.

Radisa
0
Lena
0

Har hört lite olika om Ellos klösmöbler. En del var ganska missnöjda medan andra tyckte de var okey för priset.

Men som Radisa förelåt kan man göra mycket själv också av an överbliven bit heltäckningsmatta och någon äldre hylla etc.. Fick det gratis i en mattaffär en gång.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tezza
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en möbel från Ellos. Är jättenöjd med den. Har haft den i drygt ett år nu.

Jag har oxå hört att folk tycker lite olika om den, vet nån den gick sönder för men min har hållit jättebra trots en och annan golden tass på den oxå.

Och den uppskattas MYCKET av mina missar!

Engla
0

Jag har samma klösmöbel som Tezza, och den kommer från Ellos och jag är jättenöjd! Den är verkligen stabil till skillnad från den andra jag har som jag köpte på Granngården för dyra pengar….!Den är helt värdelös!!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jenna-Gun
0

Hehe

Jag har en tall som räcker från golv till tak. Den gillar de skarpt.

Jenna

Destany
0

Jag har tänkt att köpa rn från ellos snart. för min andra klösmöbel tog Zorro i sönder han var för tung

Sidentass
0

#2 Wow!!! Vilket paradis för katterna…tänk om man åtminstone vore lite..lite händig..

Faxlin
0

#2: Jag hittar inget där. Bidde lite ledsen när Sidentass lyckats se något jag inte ser. Hmm, vad gör jag för fel.

Audiatur et altera pars

majvi
0

#9 Klicka på en av katterna som är under bilden.Det måste ha varit från detta hus som det visades ett tv-inslag för några år sedan.Jag har i flera år efter det tänkt att det skulle ju gå att åtminstone sätta upp en bräda under taket,och en kattstege upp dit m,m

När jag såg TV-inslaget om katternas hus hade de 11 katter som alla var adopterade från katthem, det är väl en solskenshistoria?

“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream. 

Sidentass
0

#10…oh…jaaaa Majvi…så varmt för själen att få höra det..!!:-)

Faxlin
0

hmm, jag är tydligen halvblind. Kan man se kortena i nåågot större format. De två jag såg nu var jättefina, men jag hade velat se det bättre liksom.

Audiatur et altera pars

Engla
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna är inte billig, men jag vill ha!

Faxlin
0

Vill också ha ;-) Håller med dig fullt ut Engla den var häftig.

Ohh, man vill ha sååå mycket till dom ju.

Audiatur et altera pars

Engla
0

Frågan är hur pass stabila dom verkligen är…? Köpte en på Granngården för ett år sedan. Den är verkligen jätteostabil…Kan inte bestämma mig för om jag ska välja den, eller denna… http://www.katz.as/Medved.htm