Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 910 ggr
anebit
0

Trasig Dator Uppd!

Min laptopp har lagt  Skrikandes  av så nu får vi samsas om den stationära datorn. Kan inte vara på internet så mycket jag vill och när jag har tid.

Mina bilder och dokument är nu kopierade på CD-skiva.  Glad  Kostnad 275:-

Men reparatören sa att det kan kosta mellan 2.000:-  - 4.000:- upp till 5.000:- och ändå kan han inte garantera att det blir bra. (en liten firma) laptopp-reservdelar är alltid dyrare sa han.

Datorn kostade 8.000:- och garantin gick ut för 3 månader sedan.  Skrikandes   Har alltså bara haft den i 1 år och 3 månader. 

Så jag tog hem den och tänkte så småningom köpa en ny.

Men nu har min man lämnat in den till Expert där vi köpte den. En felsökning kostar 1.500:- och om det är moderkortet så kostar det runt 1000:- lappen + arbete.

Pengar som man kunnat ha  mycket roligare för eller skänkt till kastrering av Hittekatter.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Puma77
0

Usch vad tråkigt. Min laptop pajade ju redan fter en vecka men det gick ju på garantin så jag fick en ny med en gång.

//Pia

Hawknestgrove
0

Så trist….. Själv åkte jag på att byta ut den lilla kupefläkten i min bil nu. En tusenlapp.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Det är ett elände när datorerna inte gör som de ska, eller går sönder. Skönt att dina bilder räddades och hoppas att det inte blir svindyrt att få den lagad.

Alexej
0

Tråkigt! Skrikandes

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Kan ni tänka er!    Allt gick på Garantin!   Skrattande

Fast Garantin gick ut i december 2008.  Förvånad

Min man hämtade datorn i går och dom hade bytit ut moderkortet.

Känns som att jag vunnit på lotteri. Så nu skall jag dela ut lite till några insamlingar här.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

mymlanbus
0

Hurra! Grattis till dig, så underbart när garatin gäller, då blir man ju överlycklig!