Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1131 ggr
essut50
0

Min kattfamilj...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer kommer dom..

Vill visa hur duktig Gunilla är på att handarbeta.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

ossilian
0

Nämen, gud så fina! En av mina katter har en liknande som sin absoluta favoritleksak. Men den är helt demolerad och huvudlös numera. Säljer Gunilla dessa?

essut50
0

Hon hade dom på auktion för länge sen. Du kan alltid höra med henne..

Nu finns det små kattungar på tradera med kattmynta i om du är intresserad finns i kort hårig eller långhåriga…Flört

kattiz
0

nämen gud! så söta.

gissar på att du heter Essut på tradera och det va med dig jag(caorina på tradera) krigade igår om fästingar.

martdat
0

jättefina e de.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

HAha, ja fästingarna… Dem kan vi faktiskt idemässigt tacka Imasy för. Om jag inte minns fel, så ska hon ha kvar några uppsättningar som hon fått av mig, om hon inte lyckas sälja dem på utställningarna. JAg ska också ta och göra fler. Eftersom et är hennes modeller, så går ju givetvis dessa kryps pengar till Billy Hittekatt. JAg levererade dem till IMasy som 4 kryp i en korg, men skippade korgen på Tradera, för den var över 3 cm och kostade således 12 kr extra i porto.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

KAtterna ja… Körde ju förra året med månadens katt på lilla insamlingforumet. MEn intresset svalnade för kissarna, så då brydde inte jag mig mera. OCh då var det ju Essut, som tog tag i kattungarna i stället så de lever ju vidare på det sättet!

ossilian
0

Hur hittar jag dem på tradera? Essut eller nåt annat nick?

Hawknestgrove
0

de går genom mig, Hawknest.

här är länken till alla mina

Hawknestgrove
0

ni som går in och bjuder idag, ni kommer inte att få något grattisbrev förrän på söndag. JAg har datorfritt på lördagarna och på fredagkvällarna. Så på söndag, så tar jag itu med alla grattisbrev från idag och i morgon.

essut50
0

Ja du Gunilla förra året var det bra kattår för dig…Skrattande Fästingarna ser fina ut det är därför jag vill ha dom i min samling.