Liten kisse
Jag är en liten kisse, högst 6 mån. som är hittad i skogen. Det fanns ingen mamma eller några syskon till mig där. Nu är jag hos en gammal dam, som ska läggas in på sjukhus snart så jag kan inte stanna kvar. Det är ingen som känner igen mig i det område jag har hittats, hur jag kom ut i skogen det vet ingen, bara jag, men det kan jag inte tala om. Finns det någon som vill ta hand om mig så blir jag mycket tacksam, är social o trevlig. Pm:a mig.
vart är det nånstans?
#2 Söderhamn tror jag
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag bor i Söderhamn, är en liten sköldpadda så jag är en hona. Den som skriver åt mig bor ganska nära. Är enormt kelig liten katt, går ut med tanten i koppel och gör mina behov ute, så det gör ingenting om min blivande husse eller matte bor i lägenhet.
Åh, jag med! Lilla söta vännen! KAn kanske de so skriver här, lägga ut en annons på Blocket? Det kostar inte så mycket! OCh en söt bild!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Åhhhh…lilla kissevännen…tänk om jag kunde hämta hem dej till mej..men du vet..här bor så många katter..så jag tror att du skulle må bättre i ett hem som inte är lika fullt på katter som vårt..
puttar!
Putt för en liten tjej!
Ojojoj, här måste puttas!!!
JA verkligen!"
putt
puttar, pma Parakiss å fråga. För visst var det kattungar hon kunde hjälpa och visst är man väl en liten kattunge när man är 6 månader.

Tack för att ni försöker hjälpa mig, hon som skriver om mig har ochså full kvot med katter plus 2 st jourkatter annars hade jag fått bo hos henne. Det är väl konstigt att tanten hittade mig i den stora skogen, med bara två hus i närheten. Ibland har man en ängel som vakar över ens lilla huvud, för jag visste inte hur man fixade mat själv.
putt upp
puttar denna tråd
putt

Bild på liten kanske hjälper.
Putt putt
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
ja bild på kissen om det ginge att ordna
putt

puttar för den lilla missen…
puttar
puttar jag med!

Hej vännen! Jag känner igen det där med bara finnas på en plats där man inte förstår vart man ska vända sig. Jag är oxå en hittekatt som du. Nu fick jag turen och fick bo hos dom som fann mig men min matte säger att en bild på dig skulle vara bra. För ofta så hittar man nya ägare genom en fin bild. Sen en blocket anonns borde göra susen :) mm mju! och jag trivs bäst att vara inne katt du ska se en fin låda får man då o bajsa o kissa i alltid en varm o skön söng man kan sträcka ut sig på. Och det bästa… Elimentsängar o ett varmt eliment när det e kallt ute det e så skönt. Mjuo!

putt för att du ska synas vännen!
Lilla gumman jag puttar också!!!!
Putt för den lilla katten!