Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 1184 ggr
Hawknestgrove
0

OT, verkligen...

I går gjorde jag något verkligen egoistiskt. JAg fick ett ryck, gick upp på magasinet och röjde fram en massa grejer i porslin och dylikt. Fotade alltihopa och la upp, faktiskt till bara mig själv……MAssa helknäppa saker!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Men det var väl roligt att du gjorde det, ibland får man ta sina egna trivselstunder också, de gör jag med mina korsord:-)

Jenna-Gun
0

Ja du gjorde helt rätt.

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja har bud på en hel del. viserligen än så länge mestadels bara 1 kr, men det tar sig nog! Tänkte faktiskt  de slantarna skulle ge lite pengar till lilla Mees kastrering. Lilla tjejen gillar falukorv. Kommer varje morgon och varje lunch och vill ha korv. Hon går på Ppiller så länge. När det blir lite varmare, så ska jag kastrera henne, men det måste bli så varmt, att hon kan vara i gamla husvagnen under konvalecensen.

chigak
0

Så fin hon är. Helt rätt av dig att göra så:)

DesireEsmeralda
0

Åh vad duktig du är! Jag skulle verkligen behöva göra nåt sånt också. Är det inte väldigt mycket jobb?

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

Hawknestgrove
0

Ja lite plock och fotogrfering. Nu hoppas jag bar,a tt grejerna får bätre bud än 1 kr!

Skruttan-1
0

#6 super söt kisse :) Otroligt vad katter lär sig tider för mat sommar som vinter tiden håller dom :) jag har alltid matat stallkatterna (2st) 2 gg per dag kl 7 o kl 18 de väntar så fint vid sina skålar kommer jag tidigare vid 17 inte en katt finns då :D Hoppas att du får bra bud på sakerna så katten blir kastrerad :)

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vad är det för sötnos som kommer så plikttroget varje dag för lite smarrig korv Tungan ute

Henne kan du ställa klockan efter låter det som

Hawknestgrove
0

Ja oabvsett, så ska hon kastreras. Smbon är lite småkär i henne. Hon har rymt från grannstället, de är ju så knäppa, så de tror att 6 okastrerade katter kan samsas.

Alexej
0

Har du länken?

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Alexej, vilken länk? SkrattandeOm det är mina grejer på Tradera, så är det ju bara att söka på namnet Hawknest

Alexej
0

Hittade och bjöd:) Men inga kanelbullar…Gråter

Länk

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Nä, har inte hunnit!! HAr fullt upp med att försöka hinna få till de sakerna som är "stammisar" JUSt nu, så har vi bud på tusenfotingar som inte ens finns och så håller jag på och virkar datormöss. Tur att tusenfotingarna går snabbt att virka. JAg har nog tänkt på bullarna, många gånger, men alltid något som kommer emellan och de tar väldigt lång tid att göra.

Hawknestgrove
0

Vill bara tala om, att det gick jättebra för allt mitt småkrafs som jag la ut! Så ni som inte tycker att ni har något, gör ett röj blande gamla prydnadsaker, som bara samlar damm!

mymlanbus
0

Sånt har jag mycket av… småsaker alltså :) kanske borde testa tradera? Obestämd

martdat
0

Kul, jag har inte orkat lära mig tradera men pappas sambo tycker sånt e kul så hon säljer åt mig, en ful urna köpte nån för 100, och sen e det messt barnkläder men de gick att sälja, ska pracka på henne lite till snart, alla pengar är välkommna, jag säljer till mig själv oxå, min ekonomi ligger back så så länge den gör det så behöver jag pengarna själv,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

mymlan gör det! kolla vad jag sålde ok, en del gick för struntsummor, men bättre det, än att e bara ligger där. OCh ni som är lite småfega att prova, det finns en film på förstasidan på TRadera som visar hur man gör. Det finns ju även Budera, att prova på,  om man vill nå ut. OCh jag slår ett slag för lilla insmalingsforumet här inne för välgörenhets auktioner. Om ingen besöker, så händer ju inte mycket och det är ju trist, för denna sajt drivs ju av PUma på helt ideell basis.

mymlanbus
0

Just ja… lilla forumet :) dit ska jag gå direkt ! Tack Gunilla för påminnelsen! Kyss

martdat
0

#17 det är det här med att ta sig till en postutlämning och ordna med att skicka skiten som jag tycker är jobbigast faktiskt,,,, Skäms

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Hawknestgrove
0

ja, nu har jag den här gången använt mig av DHL. Bra priser och bra gratis kartonger och för tillfället billigare än posten