arg innekatt
puma blev ilsk för att en annan katt satt under balkongen innan ikväll o hon har slagits med zorro så pälsen farit omkring.. det brukar gå över rätt fort men nu e hon fortfarande jätte arg o jag fattar inte varför o jag vet inte hur jag ska få henne lugn igen o go mot zorro igen… orkar inte ha det så här varenda gång en katt kommer förbi balkongen..både hon o zorro e kastrerade sen länge..
Det är ju en lite orlig period för katterna så här på vårkanten. Mycket hormoner som ställer till oreda. Även kastrerade katter reagerar på fertila hankatter i omgivningen. Feliway doftautomat kan vara värt att pröva. Brukar ha en lugnande inverkan.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Hur har det gått här då??? Har bråkstakarna lugnat ner sig ????
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

ja Puma var arg hela kvällen igår o låg bakom soffan o morrade.. zorro gav upp o la sig hos mig i soffan..imorse när jag kom upp så var hon som vanligt o hon o zorro pussades o hade sig..hon e vanligtvis en väldigt lugn katt men just denna katten måste hon hata..hon ville till o med anfalla mig igår så hon var helt vansinnig.. nu när jag skriver detta så busar de