katt funnen hängd!
Men vart är vi på väg, jag tycker jag läser om den ena hemskheten efter den andra. Jag finner inga ord snart! Jag vill säga att är man känslig ska man kanske inte titta.

NEJ INTE NU IGEN!!!!!!!
Usch så vidrigt! Det är det här du tog upp igår modell_flicka med störda individer som sedan går vidare och gör brott mot människor.
Denna gång var det Norge som drabbades….. Hoppas straffen är mer kännbara där!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hej Lena
Ja jag är verkligen helt säker på att individer som ger sig på djur även inom en mycket snar framtid kommer ge sig på en människa. Då oftast en kvinna eller ett barn. Detta har bevisats så många gånger. Man är djupt störd. Sjuk. Vad som försigår i hjärnan på en sådan vill man verkligen veta.
Hoppas man hittar jäveln och straffar honom riktigt ordentligt. Hoppas hoppas verkligen detta inte ignoreras!

Katter har högre status i Norge än här, så vi får hoppas att straffen är bättre.
Vanessa - gråter inombords.
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Och vad söt katten var.
Det gör ont i hjärtat! Han hade tydligen misshandlat katten först och sedan strypt den med taggtråd, den där äckliga sjuka fegisen. Tänk om jag kunde få tag i en sådan sjuk äcklig typ. Efteråt hade jag med glädje suttit av mitt fängelsestraff. Morr..
Var det inte i Bergen som en annan katt hade mördats? Fast den gången var det en raskatt om jag inte minns fel?
Om han inte stoppas kommer han fortsätta och sedan även gå över på människor.
Må du som gjort detta brinna i helvetet flera gånger om!!!!!

Vad hade katten gjort dej ditt äckliga fula vidriga avskum?! VARFÖR???????????????????????????????????????????????????????
Må du plågas och våndas resten av ditt patetiska liv!!!!

Fy sjutton vad vidrigt.
Det finns tyvärr alldeles för mycket sådana här sjuka människor runt om i landet och ja utomlands också.
Förstår inte hur någon kan ge sig på ett försvarslöst djur. Kommer aldrig förstå det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fyyy fasiken rent ut sagt..o värre uttryck än så!!
Kan för mitt liv inte fatta hur man ens kan komma på tanken att göra nånting dylikt!! Man blir så *f…skat hatisk så man vet inte vad!!

Ja, fy fasiken idioter finns det ju överallt tyvärr. Stackars fina katt. Långhårig såg han ju ut att vara.
FY FAAAAAAAAN vilken vidrig idiot, GRRRRRRR
säger som övriga här
MÅ HAN BRINNA I HELVETET MÅNGA MÅNGA GGR OM!!!
HATAR DESSA INDIVIDER!!!
USCH!!
Jättefin kisse var det som sagt
HOPPAS DENNA IDIOT FÅR PLÅGAS ORDENTLIGT I HELVETET!

FYYYY!!!
Vilka j-lar..ursäkta jag finner inga ord jag kokar av ilska..!!!!!!!!!!

För jäkligt. Klarar knappt av att läsa artikeln. Jag blir bara förbannad och ledsen. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag gick in på länken och gick snabbt som ögat därifrån igen. Orkade inte läsa

FY vilket vidrigt MONSTER

Vila i frid stackars lilla vackra goa katt. Du hade inte gjort något fel, du blev offer för en sjuk störd jävel. Du kunde inget göra utan fick ta emot misshandeln och därefter blev du hängd. Stackars liten. Vila i frid nu, lilla ängel…
Vidrigt. Jagf vill minnas, at det inte är första gången detta händer i Bergen? Sedan har jag lite funderingar om att publicera sånt som de gjort i VG. såna där saker har en benägenhet att smitta av sig om det syns i pressen. Blir bara mer och mer benägen att inte släppa ut Arne mer. Han har inter varit ute på egen hand sedan i februari,pejlen ligger i lådan oanvänd, jag är helt enkelt för rädd….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

# 17 Intressant det du skriver, Gunilla.H. Jag tror också att sådant kan "smitta" av sig, men samtidigt måste brottet komma fram i media. Men jag tror helt klart att det ligger något i det du skriver.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
#17 Ja man blir livrädd för allt som kan hända de kära katterna. Det känns riskabelt att låta dem gå ut. Är det inte trafiken så är det galna människor.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

En av orsakerna till att mina katter är inne är just störda sjuka människor. Jag vill veta vart jag har mina katter.

Visst är det så att det liksom smittar av sig. Det är ju konstaterat att har det visats mycket kampsport eller sånt tex en film så är det oftast mycket mer bråk på stan.
Här hemma tex har två tonårsflickor tagit livet av sig med två veckors mellanrum. Dom är livrädda att det ska bli flera som gör så nu. Skolan har t o m skickat ut brev till oss tonårsföräldrar att vi ska vara extra vaksamma på våra barn.
Ja, samma sak om någon kommer ihåg de där monstren, som tog katter i svansarna och svängde runt dem. det började också i Norge, om jag inte minns fel. Sen blev det hela som en epidemi som gick över gränsen. För att inte tala om pyromaner….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja! usch