Glada Påskhälsningar....
Detta är ett tappert försök att höja stämningen på Hittekatter för just nu är det extra mycket som känns tungt i och med att flera katter försvunnit, katter är svårt sjuka, antalet akuta hemlösa missar som inte får hjälp samt olika viljor mellan oss tvåbenta.
Jag efterlyser mungipshöjande bilder som har med påsken att göra, gärna med ert husdjur, men det är inget krav!
Påskan ska vara en glädjens helg!!!
Jag börjar med Lucia från E:6an Göteborg, som funderar på vad hon hamnat på för ställe….
Varför plockar de fram sådana där konstiga saker??
Det är ju inga riktiga fåglar…
#1, vilken cool bild och vilken cool katt!! Tack! 
Härliga bilder! Vilka miner………
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#6, wow, det var spännande med krokusar!!!
Vilka snygga siameser!!! 
Oh vilka fina bilder!
Glad Påsk till er med :)
Kram
Ja så fina bilder på monsterkatter!
katten å påskkäringen Bumbis
Så det är så du ser ut
#10, sååå söt! Den lilla parveln måste få plats i ett påskägg? 
#11, japp, nu är min identitet avslöjad!!

Vad mycket fina påskkatter. För se om jag hittar något passande under helgen :)
Jag är egentligen inte alls på något "Glad Påsk"-humör, men känner att vi måste muntra upp oss för stunden.
Sorgen, smärtan och känslan av att vara otillräcklig ligger och lurar hela tiden men ska vi orka måste vi trots allt försöka hålla humöret uppe för katternas skull….

Glad Påsk! allihopa!!
Ni som kan ha katt hemma klia dem lite från mig tack!!!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

#17, vilka fina kissar som valt att bo vid äldreboendet!! Vad lugna och trygga de verkar!
#22, hi, hi, vilken ursööööt bild!!
Tack alla!

#24-27, åh, vilka fina bilder på missar!! Tack!!
Nu är det snart dags att åka till Blåkulla!!!

Har inga påskbilder på mina katter men önskar eder alla på Hittekatter ändå en glad påskhelg. Själv kommer jag träffa familjen och ha det trevligt, dock lär det inte bli så många ägg för min del.
JA Bumbis, samma här. Nu sticker jag. Ska bara duscha först och sen sätter jag mig med ett glas vin och virkning framför tv:N. i morrron så är det ju massor av auktioner, som ska gratuleras.
#30 måste man verkligen duscha innan man åker till Blåkulla???
Vem väntar på dig där?? Nu blir jag nyfiken….

Hallo! Klart man ska duscha innan, Vi ska ju festa hela natten o gammal svett jack!!
Ses där flickor o glöm inte att ta med min katt för i år, hoppas den i år är bättre än förra årets.
Den förra var ju helgalen o skulle promt göra trix med kvasten, höll på att åka av flera gånger pga av det tur den hade svans den lille busen. hi hi!!!

vem är häxan som står brevid den vackra voven??
#34 En liten kusin till mig 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Tack snälla snälla Bumbis med familj för er otroligt fina påskgåva som innehöll så mycket och så fint!! Jag har satt i mig godis så de växer ut örona och katterna njuter för fullt. Både av leksaker, mat och av omtanken. Öppnade paketet igår, med Elliot i allra högsta grad närvarande, han fanns där och mumsa. Han och Atlas.

#32, har du inte åkt än monsi? Eller har du problem med kvasten? 
Vad många fina, roliga och njutningsbara bilder på både hundkärring och mysiga kissar!!! Tack för alla hälsningar, med eller utan bilder !!
#37 Vilken söt kisse du är Paprika
hoppas du hittar något i påskägget som passar dig! Var det inte du som inte var så matglad???
Annorlunda påskris Kusten!!!
Det var kul antagligen så länge det varade….
#0 - Sån sötis, henne känner jag igen
När jag var liten då hade vi liknande påskkycklingar. Minns dem nu när du visar bilden. Vilken retro flash-back jag fick..
Väldigt mysiga, roliga och fina bilder ni skickat in här.
Trevlig påsk! Hoppas ni alla är lediga och kan ta det lugnt.
K r a m a r
#44, fjädrar anamma, klå detta den som kan!!! Hi, hi, hi!!! 

#47 Mer eller mindre kattsäkert! Nåja riset kanske går åt men fjädrarna blir garanterat kvar… Väldigt hårdsmält i allafall…
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Allas vår bästis-bumbis :) med magiska bumbis-bäddar och ett hjärta av guld och godhet :)
Vilka fina bilder Kusten…
Glad Påsk till er alla igen :) jag har ingen kvast, blir därför kvar hemma :)
#46 Oj, minns du dom Kusten, du som är så mycket yngre…
?
Var det inte godis i dom också? Det går ju att "lyfta på locket"? Katterna är så facinerade av dom för deras huvud gungar…
44 - Fnissar.. jag öppnade bilden och såg framför mig ett uurtjusigt ris och så blev det något HELT annat. Gick på den lätte 
45 - (Paprika sköter tangenterna nu) Jaaadå jag slurpade i mig en av Gourmetburkarna fort som tusan och sedan var jag på väg in med mitt söta lilla huvud rätt in i tonfisken, men då hade jag väckt de andra och fick titta på när de åt. Fast det gjorde inget. Jag älskar mina kompisar. Fast mest när de sover.
Är annars lite dålig på att äta säger Kusten, men hon säger så mycket. Nu ska jag tydligen få nån slags recoveryfoder mumlar hon bredvid. Vore bättre om hon tog av mig kragen så jag kunde ligga ordentligt när magen är proppmätt. Men hon menar nog väl. Om du träffar henne imorgon får du säga åt ná att inte sova med sockarna på, du vet de där som du sände, för det gjorde hon inatt. Jag är rädd att hon får fotsvamp annars och då luktar det säkert och jag får dåndimpen 
vem är det som vakar fälla varje kväll och verkligen är värd uppskattning och värmande ord, jo du, Mymlanbus!!
Synd att du inte har någon kvast annars hade vi kunnat kappköra!

Dròtt knäkte kvasten för hon skulle promt ha med fölet
Ska bara limma i hopa den igen så
En bild på min nu tre åriga lille hingst Draummur sommaren 07
Sto fölet Idun är nästan lika stor nu så det var inte konstigt kvasten gick av hi hi!!
#51, jag ska naturligtvis framföra dina önskemål till Kusten i morgon "man mot man" Paprika, någon fotsvamp ska ni inte behöva utsättas för. Hoppas inte att hon även sover med vantarna på, för det blir det ju även fingersvamp! 
Vad har jag ställt till med??
#53, snacka om hästkrafter, ti hi!!! 
#52. Får önska mig en kvast i julklapp av barnen :) då kan vi åka ikapp Bumbis :)
En dag ska jag till stället där du bor, det är där mitt alldeles nya barnbarn finns :) blev ju plast-farmor igår *ler så stolt jag bara kan och tuppar mig*
#56 Grattis mymlan!!
Du är välkommen när du kommer hit!
#57. Tack 
Bumbis, sånt fint paket! KRagen är ju exakt sån som jag säljer, bara det att detta är Kruuses och inte Swevets!

Spanas det må hända efter en påskkärring,Man kan ju undra