Nämen stackars katt, vilken människa som lämnade ljusen på..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Ja man vet ju att det bor lite speciella människor där också så kan vet ju inte vad det var för någon men man kan ju ana. Jag är uppvuxen på den orten men vi bodde i utkanten. Orten blommade verkligen på 80-talet när man var ung men på senare år har det gått utför. Psykpatienter och alkolister har skeppts ut för de vill inte ha dem inne i stan givetvis.
//Pia

ja hur man tänker, den som lämnat 30 ljus tända kan ju inte ha tänkt vidare mycket, stackars kisse, hoppas den dog fort ,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Jag är livrädd att lämna rummet om jag har ett ljus tänt t.o.m Men lämna lägenheten och ha 30????
//Pia

stackars kisse……blir kall om hjärtat…
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/
Usch!
Lille kissen 

Stackars liten kisse

Stackars misse. Instängd och ingenstans att ta vägen…

usch..man blir så oerhört ledsen när man tänker på den stackars missen….vilket fruktansvärt lidande den lille måste ha gått igenom…o hur är man skapt för att lämna en lägenhet med så många ljus brinnande..det förstår jag bara inte…
R.i.P ---lilla missen….
Ja då kommer man i på det där med at missbrukarer(nu generaliserar jag) inte borde få ha djur. Förhoppningsvis, så dog den lilla stackaren redan av gaserna. Det är vad vi får hoppaS…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ja nu vet vi ju inte om det var missbrukare eller något annan sjukdom men man kan ju undra hur personen tänkte eller tänkte överhuvudtaget.
//Pia
Ja alla borde ju veta för det första, att 30 värmejlus, det är farligt. Har han/hon dessutom, som brukligt är, klumpat ihop dem på en liten bricka, så är det ännu farligare. Det bör alla tänka på. Alltså, knö inte ihop många värmeljus bara för att det ska se mysigt ut. Det kan bildas livsfarliga gaser och det blir en explosion, även om du är hemma.
OCh jag tvivlar på att den personen tänkte alls.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
åh, mitt hjärta brister..
stackars liten misse som inte hade en ansvarsfull matte/husse.. HUR kan man göra på det viset?