Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 884 ggr
gulliver
0

Sov så sött liten Vallmo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Oönskad av alla utom oss Gråter.

Liten vacker Vallmo du gjorde aldrig en fluga förnär. Snäll "storasyster" till vår egen Celine.

Allvarligt mobbad i ditt första stödhem kom du till oss för två år sedan. Skygg och rädd men kunde ändå ligga långa stunder framför dataskärmen när jag satt vid datorn.

Celine var inte heller alltid så snäll mot dig men ändå det mesta av tiden.

Hela tarmen full av lymfom så du var på gränsen till tarmred. Ev behandling var utsiktslös pga din skygghet.

Nu plågas du inte mer lilla gumman. Mattes hjärta brister av sorg. Celine undrar var du tagit vägen.

Vallmo blev tre år gammal.

essut50
0

Vila i frid lilla Vallmo, nu är du i regnbågslandet och har det bra.

Tröstkramar till dig gulliver.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Hawknestgrove
0

Lilla gumman, ha det gott bland de andra änglakatterna

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

mymlanbus
0

Så himlen har fått ännu en änglakatt… så vacker hon var lilla Vallmo. Sov i ro lilla kissen och en tröstekram till matte

Jenna-Gun
0

Sov gott lilla Vallmo.

Inga sjukdomar sliter i dej nu.

Tröstekram till matte

gulliver
0

Tack Gråter.

Här en liten bild på Vallmo och hennes käresta vår egen Pelle.

Så fort Pelle kom in i rummet så kuttrade Vallmo och kråmade sig.

Pelle blev till slut lite generad men lät henne hållas.

gulliver
0

En liten bild till på "kärleksparet".

Alexej
0

Tröstekramar till er! Gråter

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Gullimat
0

Så sorgligt.Gråter Hoppas Celine kan tröstas av en annan "storasyster" Tröst också till Matte.

siberlina
0

så   sorgligt  ,men nu är hon en liten kattängel

Bumbis
0

Vilken söt liten katt, jag beklagar verkligen Gråter….

Men hon fick det bra de åren hon fanns hos dig gulliver, det är huvudsaken.

Om det så är tre år eller 20, så är det viktigaste att hon var älskad och det vet vi alla att hon var av dig och uppenbarligen av Pelle, även om han inte ville erkänna det innerst inne…..Skäms

annebeate
0

Lilla söta Vallmo har nu kommit till det vackra Regnbågslandet. Hon är inte ensam där utan springer omkring på de vackraste av alla ängar med så många andra älskade kissar.  Vallmo, vilket vackert namn på en älskad liten kattflicka.

gulliver
0

Tack för era värmande och tröstande ord.

Jag kan inte låta bli att förebrå mig själv. Skulle jag inte ha sett att hon var sjuk tidigare?

Men katter är mästare på att dölja när de inte mår bra.

Men hon kommer tillbaka hem om någon vecka i en fin liten blå keramikurna.

Älskade lilla tös Gråter. Det var så oväntat och chockartat även om det fanns någonstans i bakhuvudet att det var riktigt illa med dig.

catfoot
0

Sov gott lilla kisse…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

annebeate
0

gulliver, det finns verkligen ingen anledning för dig att förebrå dig när det gäller Vallmos sjukdom.  Lilla söta Vallmo fick uppleva kärlek och omtanke något som jag önskar att alla våra små kunde få uppleva. Vallmo liknar så min lilla Kajsa och du gav henne ett så oerhört vackert namn. När jag tittar på fotot på henne överst i tråden blir jag riktigt rörd.

martdat
0

Beklagar verkligen, inte alltid man får chansen att se att de mår dåligt i tid så är det, vet du nog innerst inne fasst du är ledsen nu,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

maggan47
0

lilla söta Vallmo, du fick kärlek, och dog inte ensam, utan med din älskade matte med dig, på den sista färden, över bron, och kram till dig, gulliver, kissar är mästare på att dölja att de har ont, så förebrå dig inte, du gjorde vad du kunde, och nu har liten inte ont längre

kram Maggan47Gråter

MariannE11
0

vilken fin kisse…. blir lessen i hjärtat över att denna kisse inte hann blomstra upp… men tiden hos dej var den bästa….

våga vägra golf o fiskbullar   o håll dej in i  det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/