Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkastrering-idmärkning-vaccination
Läst 1168 ggr
essut
0

Kastreringskampanj

Vill tala om att Västerljungs katthem sponsrar en kastreringskampanj mellan tiden 20/11 - 10/12. Hankatter kostar 100:- honkatter 150:-. Kampanjen brukar vara runt Nyköping och Södertälje..

Tyvärr så har inte katthemmet längre nån hemsida. Så man får väl ringa och fråga katthemmet om man är intresserad av att kastrera sin katt..

Jag är fadder hos katthemmet sen många år tillbaka, så jag fick ett vykort idag där det stod att dom hade kastreringskampanjen..

Lena
0

Vad bra att du skriver om denna kastereringskampanj här! Vilket telefon nummer har Västerljungs katthem?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Wow, vilken jättebra grej!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

essut
0

Lena…Här är telefonnummret och adressen

Käthe och Olger Wernqvist, Björkvägen 1, 610 70 Vagnhärad
Tel: 0156-202 73

vanessa
0

Underbart.

Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

#3 Jättebra! :)

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

elfames
0

Vad Jätte bra!!!
/
Mia

Sofia_Schultz
0

Låter som en superidé!

Kan nån förklara lite mer om det bara? Är det bara att ringa och komma dit? Är det "ägarna" som fixar kastreringen? Utbildade veterinärer? Hur kan de hålla ned priserna? osv… lite mer allmän info alltså.

Tack på förhand! Flört

Lena
0

#7 Det brukar vara på det sättat att föreningen/Katthemmet sponsrar en eller flera veterinärer för att det ska bli billigare för kattägaren.

Här är telefonnummer till dem som håller i det:

Käthe och Olger Wernqvist, Björkvägen 1, 610 70 Vagnhärad
Tel: 0156-202 73

//Lena