Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 773 ggr
[helenal]
0

fyfaaaaaan!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

www.savecan.com 

Vet att detta inte har med katter att göra,men jag gick in på www.savecan.com där finns det hundra valpar att välja på, man klickar på den man vill ha betalar med kreditkort och så får man hunden hem efetr 48 timmar!!! jag gråter nästan stackars bebis hundar:(

hundarna var såå söta!

Ankie
0

Men va faen håller folk på med? Det är ju levande varelser. Får man verkligen göra så där?

Emelie123
0

Vad hemskt!!! Det borde INTE vara lagligt! Stackars valpar… Fy vad hemskt!!

Tezza
0

Finner inga ord………….

modellflickan
0

Fy fan vilken sjuk värld vi lever i!!! Skrikandes Är det där verkligen lagligt?!

[helenal]
0

jag e så ledsen… helt förstörd:( visst hundarna är ibte gratis utan de har ett rimligt pris,men man märker ju att personerna som gjort detta bara e ute efter pengar inte hundens trygghet eller seriösa köpare…kanske inte ens e ngn hund man får..bara blåser folk..

Sidentass
0

Nämen …jag tror jag ramlar av pinn snart!! Detta kan väl aldrig vara tillåtet..vad i hela fridens namn tillhör vi människor för nåt slags släkte!! *burr*!!

[helenal]
0

det e hemskt… det står ingen ritkigt seriös infortmation heller på sidan..

Lena
0

Man undrar om det är hundsmugglare med i spelet! Verkar misstänkt!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Det är en handel som är så totalt vidrig att det inte finns ord för det.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

[helenal]
0

ja.. vadå om man bor i olika världsdelar attdet tar 48 timmar tills man får hunden, undra om den e vaccinerad å grejjer.. tror inte det går så bra för dem. Ingn betalar ju så mkt innan för ne hund.

Faxlin
0

De hade faktiskt katter också. Perser katter.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sessan1
0

Mycket ska man höra innan öronen trillar av sägs det ju :((

Fattar inte hur folk är! KAN INTE vara till-låtet detta att sälja valpar så tidigt, sällan. ARG blir man Skrikandes

[helenal]
0

asså hade dem katter med? det kolalde inte jag.. ville inte kolla så mycket:( men såg ngn information? dem gör det endast för att tjäna pengar! för djuren e ju inte billigare än vanligt. Men vad om man bor i sverige om vill beställa en hund där,, tror jg inte det tar 48 timmar precis!! stackars hundar:( på bilderna såg de ju välmående ut men… vem vet,

[helenal]
0

dem hade exotic katter med.. det står about us och sånt där på sidan,´… hudanran var ju väldigt söta,men de ser små ut!