Tack till Emma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
http://www.youtube.com/watch?v=5Uy5PhX1pIg Min lilla Ronja som jag saknar så otroligt mycket. Som fick avlivas i januari 2009 pga sin hjärnskada. Fick inte ens bli två år gammal. Hon togs in av Emma då hon var en hemlös liten kattunge. Hon kom sedan till mig som stödkatt. Hon var så underbar och tog en så stor plats i mitt hjärta så hon fick stanna här permanent. Men hon blev aldrig så gammal… Hon blev dålig i januari i år och det konstaterades en medfödd hjänskada och en underutvecklad lillhjärna. Inget gick att göra för att rädda henne, hon fick somna in. Vi saknar dig gumman. Tack till Emma som lade upp denna fina film på youtube till minne av Ronja. En av mina andra katter Prince och Ronja blev bästa vänner sedan första stund Ronja kom hit. De höll ihop i vått och torrt. Sedan Ronja inte finns hos oss längre är inte Prince sig riktigt lik längre. Det märks han saknar henne. Gå in och titta på filmen Emma gjort på lilla Ronja. Hon var så söt min lilla Pärla!
Kramar Melinda
Hon var otroligt söt. Förstår att du saknar henne och att även dina andra missar saknar den lilla.
Tröstekramar till dig.
Så tråkigt med lilla Emma, vilken söt katt! Jag undrar lite om det där med hjärmskadan, vad konstigt det låter. Hade hon inga symptom tidigare, och vad hände i januari? Har aldrig hört talas om detta tidigare så jag är intresserad av att förstå. Men känns det jobbigt att skriva om förstår jag och respekterar det förstås.

Så fin hon var:D Förstår att du är glad att ha den söta filmen som minne.
Jättesöt liten Tonja.
Hon har det bra nu i regnbågslandet.
Kram till dej Melinda.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
ja, visst har hon haft det bra! hon kunde inte fått det bättre än hos dig melinda.
Hon är en av alla från hjorthöjdskolonin, där de flesta hade mycket inavel i generna. Flera av hittekattsforumiterna, bl.a Lena, har en "inavlad" hjorthöjdskatt. Tyvärr går det såhär ibland även om det oftast går bra:( Huvudsaken är att hon mådde bra under tiden hon levde och fick somna in när det var dags!
det finns en hona kvar i kolonin som Melinda vill vara stödhem åt, för att hedra Ronja. Fint utav dig vännen!