Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 2954 ggr
Puma77
0

Insamlingsforumet

Insamlingsforumet fungerar nu igen och ni är välkomna in. Lite nytt har tillkommit på profilsidan också, man kan nu lägga in egna personliga avatarer/animationer om man vill det.

//Pia

emjon
0

Kul då skall jag in och kika

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

mymlanbus
0

Måste spana :) tack Puma för att du har ordnat till igen, snyggt och ordning och reda… tack! Guld i mun

Puma77
0

Nu har jag även rensat bort gamla avslutade auktioner från den tråden så söker man info om en auktion och vill veta vem som vann och hur mycket den personen eller en själv ska betala om man vunnit blir det mycket lättare att hitta.
Har bara sparat auktioner som går 2 månader tillbaka för att det inte ska bli för mycket.

//Pia

Hawknestgrove
0

Snyggt som 17 blev det!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Kanonbra att det fungerar igen! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Puma77
0

Enda problemet just nu är att se till att man kan läga in bidler igen, hittar int det just nu finns n hel del att kolla igenom.Eler är jag blind som vanligt.Obestämd

//Pia

Hawknestgrove
0

Hm… ska kolla  det är ju ett särskilt lite program!

karins
0

Så fint det blev!Glad

Hawknestgrove
0

Du har PM

Puma77
0

Ja men jag vet inte hur man får in det programmet i forumet.

//Pia

Jenna-Gun
0

Kunde inte logga in där fast jag fick ett nytt lösenord.

Men det jag så var snyggt.

Kram Jenna

Puma77
0

Får testa sen igen då Jenna så du kommer in.

I mailet så brukar det vara nelänk ibland som man är tvungen att gå in på innan man kan anvönda sitt nya lösenord.

//Pia

Puma77
0

Jenna hör av dig om problemet återstår för då kanske jag kan se om jag inte kan gå bakvägen och lösa det åt dig på något sätt. Men kolla så du inte fick någon verifieringslänk i mailen för det kan vara det som spökar.

//Pia

Lena
0

Guld värt att du fått ordning på auktionsforumet. Det är många som frågat efter det! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jenna-Gun
0

Jodå det gick bra att komma in i dag.

Jenna

Debattia
0

Försökte lägga in om kattkolonin i Helsingborg men lyckades inte. Det blev bara att jag ska skriva in koden och det gjorde jag två ggr, men det blev ingenting av det, kanske någon kan hjälpa mig sätta in det om det är okey och det får stå där?

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Puma77
0

Ja Debattia jag märkte det. Tydligen så är en spam link aktiverad och installerad någonstans. Vet inte vad det är er än att det tydligen ska vara svårt att lägga in länkar vad jag fattar det som men jag har din text. Det mailades mig så jag ska se vad jag kan göra nu. Jättebra ni säger till för det kan ju var lite problem och jag lär mig ju samtidigt.

//Pia

Puma77
0

Jag har nu lagt in det men det var väl ingen länk med i det? Vet inte varför du hade problem för tydligen så var det bg nr som stoppades som spam. Men jag kunde skriva in det.Obestämd Kopierade din text och inget problem hm. Får hålla ett öga på det och har fler problem så hojta till.

//Pia

Jenna-Gun
0

Puma77 så duktig du är.

Bra att du tog tag i den här sajten

Jenna

Puma77
0

Tack jennaSkäms Jag försöker i alla fall även om det är mycket att lära sig.

//Pia

Debattia
0

Tack så mycket för hjälpen!

Debattia

Den skygga kattens hemsida!

Puma77
0

Så lite så Debattia men jag förstår inte riktigt varför det sa ifrån med bg nr som du uppgav. Hoppas detvar en engångsföreteelse bara.

//Pia

Alexej
0

Ska ni behålla alla trådar med stora djur osv? Det finns så många med 0 inlägg.

Snygg färg!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Puma77
0

Ja jag har märkt det, ska se framöver hur jag löser saker och ting.

//Pia

Puma77
0

Puttar upp

//Pia

Hawknestgrove
0

Puttar upp för lilla fina forumet! I vekcna som kommer ska jag lägga in lite nytt där!

Puma77
0

Det är just nu lite strul med insamingsforumet. Det är dock inte forumet i sig utan hela eget forum som strular och är segt. det kan se lite konstigt ut men jag hoppas att de fixar det till imorgon.

//Pia

mymlanbus
0

Ok, trodde var min dator som höll på att krascha igen Förvånad då hade jag tjutit kan jag meddela, jag har formaterat den 3 gånger nu…. urk!

Puma77
0

Jag har försökt på fler eget forum men där kommer jag inte ens in alls.Likaså på supportsajten. Insamlingsforumet laddade dösegt mn kom till slut upp i ett litet annorlunda utseende men det är dock bara index som ser så ut. Går man in på trådarna så ser de ut som vanligt för mig.

Jag vet hur det känns att hålla på att fixa datorn. När jag har gjort det så har jag raderat allt, precis allt och sen har man fått leta drivrutiner på nätet m.m för att installera igen. Dock senast så blev det något stru med grafikkortet. Datron säger att det inte finns något om man ska installera ett spel eller något men det är ju totalt fel. Men huvudsaken är att den fungerar nu. Spel klarar jag mig utan.

//Pia

mymlanbus
0

Puma, vad har du för grafikkort? Jag har också lite konstigt strul sedan inatt när jag fixade sista formateringen :( trist är det.

Jag har nivida geeforce 8800 och det är nåt knas med vissa av nividas drivers, det har jag då märkt :(

Puma77
0

Har ingen aning om vad det är för grafikkort. Har försökt kolla upp det flera ggr men inte lyckats.  Allt fungerar ju men min laptop är ju några år gammal nu så en ny kommer inhandlas när min tv är betald. Inte förr om inget drastiskt händer.

//Pia

mymlanbus
0

#31. Okej… då håller vi tummarna för att datorerna håller ett tag till :)

Puma77
0

Än så länge har min hållt i över ett halvår och då är den välanvänd varje dag:))

//Pia

mymlanbus
0

Ja, jag formaterade för att datorn började få konflikter hela tiden… urk! Då blir jag orolig, men det är väl alla nya saker som jag fått, både skrivaren, scannern och wacomen… det blev för mycket med allt det gamla som låg kvar Förvånad men nu ska det bli ordning!

Forumet ser liksom ut som ett A5-format för mig, inloggning längst ner, men jag hoppas att det är som vanligt snart igen… jag vill in och spana om Gunilla och du lägger upp nya grejer där :) nyfiken som jag är :)

Puma77
0

Jag kommer skriva här om jag lägger in nytt så ingen fara.

Forumsindex ligger på vänstersidan och är mycket smalare ja. Men man kommer i alla fall in där vilket jag inte gör på andra eget forum.

//Pia

Puma77
0

De hade haft problem med brandväggar och switchar men ska vara åtgärdat nu.

//Pia

Puma77
0

En ny auktion finns ute nu. På specialmöss.

//Pia

mymlanbus
0

Nu fungerar forumet perfekt igen :)

Måste kolla in auktionen :)

Hawknestgrove
0

Ja mymlanbus, du har Pm om att dina pengar är överförda till Akutgruppen

mymlanbus
0

Såg det Gunilla… tack :)

Tar det långt tid innan du ser pengarna i och med att du har annan bank än jag?

Hawknestgrove
0

Ja jag såg de först i dag.

MEn kissen la jag på gula lådan i morse

mymlanbus
0

#41. Ok, då vet jag att det tar lite längre tid mellan olika banker :) jag blir så orolig varje gång när jag har handlat något, att pengarna ska komma på villovägar :( och att människor ska tro att jag inte har betalat. Ångest för mig, men nu är pengarna där de ska vara, det är bra :)

Tack för en bra auktion Gunilla!

Hawknestgrove
0

Väntar på vackra saker från en här inne, som skall upp!

Puma77
0

#43 Åh är det någon som ska lägga upp ngt speciellt? *Nyfiken*

//Pia

mymlanbus
0

*nyfiken jag med*

Puma77
0

#45 Du är alltid nyfiken Flört

//Pia

Hawknestgrove
0

TystOskyldig Ni får se…….

mymlanbus
0

#45, Mmm, det är sant Flört vad mycket jag har lärt mig genom att vara nyfiken *har dumstrut på*

Puma77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger upp en bild här med på specialmössen som man kan buda på inne på forumet. Är du ännu inte medlem, skynda dig att bli.

//Pia

Hawknestgrove
0

De är ju för söta! Minikopior av bautaråttorna! Dvs jag virkar bautaråttor av samma mönster

emjon
0

Vilka söta möss jag måste in och kolla.

essut50
0

Har nu lagt in några kattböcker och en kattram, som jag hoppas några vill ha…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Jenna-Gun
0

Bara så söta möss.

Tänk om katterna släpade in sånna sötisar  i stället för de som det kommer med.

mymlanbus
0

Puma-Pia, du är väl bara för goooo… tack snälla du för kortet + bonusen som kom till mig idag. Hum, snacka om att det blev slagsmål om vem som skulle ha korten.

Rädda det som räddas kan, jag låste in dom Tyst och det är bara jag som har nyckeln! Det är MINA kort!!!

Så himla fina de är… jag blir alldeles… alldeles… jätteglad *hurra*

Tack snälla snälla snälla Pia!

Stor bamsekram
Mymlan ala Bus

Puma77
0

Ha ha ja vad gör man inte:) Det andra var ju ett test och då jag har lyckats hålla det lite hemligt så tänkte jag att det kunde vara en kul övrraskning:))

Så det blev slagsmål om korten? *fniss*

//Pia

essut50
0

Nu även en ny nyckelring från London..

Puma77
0

Ny auktion på kort ute.

//Pia

emjon
0

Tack Puma för paketet som kom idag.

Vilka söta och fina små möss verkligen välgjorda och det måste vara bra kvalitet på kattmyntan. Molly ligger på bordet och rullar och gottar sig där påsen låg.

essut50
0

#57 Har lagt bud redan på den..

Puma77
0

# 58 Det är äkta kattmynta och när mössen gjort sitt kan du kanske försöka så dem fr det ska finnas frön i dem med :))

#59 Kanon, jag har nu i förväg beställt kattmynta eller kontaktat dem i alla fall. Får det ju på faktura så jag passade på.

//Pia

Hawknestgrove
0

När det lugnat ner sig lite härt, ska jag lägga ut ett litet fiskstim…… Ja precis. FISKSTIM. Inget annat.Tungan ute

Puma77
0

Tack o lov för det Gunilla. Annars hade jag varit orolig för om du ätit bönor eller ärtsöppe.Skrattande

//Pia

Hawknestgrove
0

HAha, jag syftade på något annat jag! Du vet,  Stig Malm…….

Puma77
0

aha fi**stim….ok jag är tacksam för att du inte lägger ut det heller, tror inte det blir godkänt.

//Pia

karins
0

Du gör så fina kort Pia!

Hawknestgrove
0

JA de är hur fina som helst!

Puma77
0

Igår mailade jag om kattmyntan och idag fick jag svar. De inväntar en leverans så den kommer om ca 2-3 veckor och då skickar de den till mig. Tur att jag har lite kattmynta kvar nu och i värsta fall köper jag en nere i stan. Sen kommer ju hela 11 paket hm till mig så det räcker några månader framöver. Gött.

Tror allt att Simson tömde deras lager;)

//Pia

Mari
0

En fråga :)
Får man auktionera ut vad som helst? Har ju fått en massa kläder som jag bestämt att försöka sälja och pengarna ska gå till Hoppet :)

Kan jag lägga ut en sån auktion? En med en länk till alla kläderna så får man buda i tråden? Eller blir det fel?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

essut50
0

#67 Det var jag som tömde lagretFlört. Hör av dig om du behöver så skickar jag några påsar.

Hawknestgrove
0

Stirup, så klart du kan! Det kostar ju inget.

Sen Puma, jag har en ide, kasta eller ta till dig.

OM du hade gjort, så att man fick välja helt självl exempelvis om man vill att något skall gå till LÄkare utan gränser, Röda KOrset, eller var som helst, så skulle man mycket lättare kunna smyga ut det här forumet mera på fokus… INTe alla vill ju ge till djur, men är alla välgörenhetsorganisationer välkomna, så tror jag det skulle bli ett bra tryck där inne!

Puma77
0

#68 var har du bilder på kläderna när du menar länk. Annars går det ju att lägga in bilder på forumet.

#70 Problemet kanske kan vara att det blir en väldig massa olika kategorier hit och dit, sen vet man inte vilka organisationer som är godkända eller inte. Det finns ju många idag som är svartlistade med så att ha kolla är svårt. Sen känner jag att det kan vara lätt att "lura" pngar på folk. Det finns ju faktisk dem redan idag som inte redovisat som det är nu. Känner mer för att ha forumet helt djurinriktat, andra organisationer har så mycket insamlingar och allt runt omkring men djuren hamnar alltid i andra hand.

//Pia

Hawknestgrove
0

OK! JA det är klart!

Sitter här och undrar, hur jag ska redovisa till alla mina köpare på Tradera för alla pengar…..Blir ju en himla soppa.

Funderar på att skriva i forumet på Tradera, att jag redovisar där…..

Eller att jag tipsar in till insamlingsforumet! JA det var en bra ide!!!!!

Puma77
0

Jag har inte skrivit upp inne på salutorget för senaste månaden vart pengarna gick, vet inte om jag har med månaden innan hm. Desa traderapengar är ju också en del salutorgspengar med tanke på porton och så. Dock har vi ju haft snälla tomtar de senaste månaderna :))

Vill du att jag ska göra en tråd på insamlingsforumet där du kan redovisa traderapengar till de olika hemmen du sålt för? Kan ju var fler som önskar den möjligheten.

//Pia

Hawknestgrove
0

HEhe, nu var jag smart!

Hawknestgrove
0

Puma, jag blir mörkrädd. Du läser mina tankar!

Hawknestgrove
0

Mari
0

#71 På pixbox, har lagt upp en annons nu, så om det är fel att länka till en annan sida där bilderna finns så får du ta bort annonsen. Det är över 100st plagg så det blir väldigt många bilder att ladda upp :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
0

Stirrup, du får gärna lägga länken hos mig med!

I den här tråden!

Mari
0

Tack Gunilla det ska jag göra :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Lizzieming
0

Gunilla!

Kan du inte lägga in en länk redan på Tradera vart pengarns går. I annonsen.Då kanske folk bjuder ännu mer när de ser vart pengarna tar vägen.  Du behöver du ju inte redovisa alla pengar personligen till alla köpare.

Puma77
0

#77 Inga problem där:))

//Pia

Hawknestgrove
0

Lizzieming, man får vara liiiiite försiktig när man lägger ut artiklarna. det går inte att länka hur mycket som helst. Tyvärr! Önskar att  det hade gått.

Det är på f***håret att jag har klarat mig med KKS annonserna!

Lizzieming
0

Ojdå! Är de så tuffa. Då kanske du kan lägga in länken i vinnarmejlet?

Hawknestgrove
0

JA det är de. HAha läs då min  fil som jag la i #74

Puma77
0

Nu finns en kategori på redovisningar med namnet tradera.

//Pia

Hawknestgrove
0

Jättebra!

Då kanske jag kan redovisa redan, det som kommit in av vaserna.

Crisse
0

Nu har jag lagt in ett pärlhalsband med örhängen för Charrez.

Hawknestgrove
0

FÄÄÄÄÄRDIG! KOLLA  DÄ'R INNE!

Lizzieming
0

Gunilla!

Det var ju jättebra! Nästa gång jag traderar av dig får jag se det!

Hawknestgrove
0

140 kr till vardera, alltså KAttkedjan, Crisses katter, Kustens katter och KAtthemmet Kompis

Puma77
0

Nu har jag öppnat ett e-sparkonto så jag ättare kan ha översikt på de olika pengarna. Först över var ju det som jag fått in till kattmyntan och jag har redovisat de auktioner som är klara med det inne på forumet. Sammanlagt 226 kr har jag fått in på det. Fattas lite men jag har ju en auktion till.

Pengar som blir över läggs i en pott som antingen tillfaller andra inköp eller så sätts det över till något framöver där pengar behövs typ insamling.

Glöm inte att kika in på forumet, det finns en hel del fina saker, bl.a halsband och smycken.

//Pia

Solveig
0

jag vill bjuda 100:- för Crisses halsband/örhängen men forumet tycker inte om mig!

Hawknestgrove
0

Du måste bli medlem! Annars så är väl budet här inne giltigt? JAg kan kopierain det så läge åt dig!

Hawknestgrove
0

Så nu har jag lagt in ditt bud härifrån i tråden!

Puma77
0

Splveig, har du försökt att registrera dig?

//Pia

Crisse
0

Nu har jag lagt in ytterligare 2 auktioner på forumet där pengarna skall gå till Charrez. Hans veterinärkostnader är uppe i 1.600:- och han skall till veterinären igen. Jag har lagt in en silverring och ett halsband med brosch.

Puma77
0

Jättefina Chrisse.

Jag har också lagt in en ny. 2 Sorkar till förmån för Billyhittekatt.

//Pia

Hawknestgrove
0

OCh jag hr lagt u grisskära tärningar och en bautaråtta. Till Crisse  resp. Kusten

Puma77
0

Nu har auktionen på de 2 lila sorkarna gått ut och tyvärr inte ett enda bud. Får se Gunilla om vi inte kan lägga ut dem på tradera. Det är ju ändå samma mönster som bautaråttorna men bara lite lite mindre.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja då gör vi det i stället!" Du kan  maila mig om pris.

Puma77
0

Jag mailar dig bild och allt imorgon. Har 6 st såna här hemma och de är ju ca 10 cm långa plus svansen.

//Pia

emjon
0

Förstår inte varför intresset är så svalt på insamlingsforumet finns många roliga saker där.

Puma77
0

Det är väldigt fåtal som besöker den med, med tanke på hur många medlemmar som vi har på hittekater vill jag mena.

//Pia

Crisse
0

Då får vi slå ett slag för den sidan i alla trådar vi skriver i.

mymlanbus
0

puttar

Hawknestgrove
0

JA gör det och så får du bestämma vart pengarna ska gå.

emjon
0

Skulle gå in och lägga ett bud men just nu verkar det vara något problem med forumet där.

Puma77
0

ja jag märkte det, det är problem med flera liknande forum.

//Pia

Hawknestgrove
0

Nu har jag lagt in en påse lördagsgodis till förmån för Crisses katter.

Hawknestgrove
0

OCh praliner till Industrikatterna i Lund

Hawknestgrove
0

Putt för pralinerna!

emjon
0

Jag har lagt bud både på pralinerna och lördagsgodiset så får vi se om någon annan hänger på.

Hawknestgrove
0

HA jag såg det

essut50
0

Har lagt ut 2 kattungar insamlingen ska till Biffen på KKS. Läste om hans öde och blev så tagen..Gråter

Biffen

Hawknestgrove
0

Jättesnällt!

Mari
0

Har lagt ut 9st klädpaket, tjejkläder denna gång i storlekarna xs-xl.

Pengarna kommer går bla. kastreringar till katterna på Hoppet i Söderhamn.

Ta mig dit!

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

emjon
0

Vill bara kolla här om det finns något intresse för ljudböcker innan jag lägger ut på insamlingsforumet?

Om intresse finns så skall behållningen gå till Kustens kissar.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vilka ljudböcker har du?

emjon
0

Tänkte i så fall börja med lite blandat

3 st av Åke Edwardsson Himlen är en plats på jorden; Sol och skugga och I vänaste land

Arne Dahl En midsommarnattsdröm

Inger Frimansson Mörkerspår

Anna Jansson Drömmar ur snö

Anne Holt Det som aldrig sker

Trisse Geijt Patriarken

Barbara Voors Mina dötttrars systrar

Roslund & Hellström Flickan under gatan

Katarina Janouch Bedragen

Hawknestgrove
0

Emjon, lägg ut det! Det kostar ju inget!

emjon
0

Ok då gör jag detGlad

essut50
0

Vill bara slå ett slag för JennaGuns halsband. Dom är verkligen välgjorda och jätte vackra. Så passa på när det finns kvar.

Puma77
0

Ni som har avslutade auktioner klara och färdiga kan gärna skriva det för jag kommer snart gå in och kika igenom och det gör det lättare att se dem. De kommer då flyttas till avslutade auktioner där de kommer ligga kvar i ett par månader innan de tas bort helt.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja jag har som du kommer att se, avslutade auktioner på två halsband, tre går om och på tärningar och godispåse. Kommer snart igen med nytt!

Hawknestgrove
0

Kika in, finns ett par nya auktioner! Ett på ett FISKstim!

Jenna-Gun
0

Tack för berömmet.

Örona växer

Hawknestgrove
0

Ni som vill klå mig på Essuts söta kattungar, ni får skynda er. Än så länge är de MINA…………Flört

Hawknestgrove
0

OCh jag får stänga ner, för jag måste få igång och virka en ny påse godis……….

Puma77
0

Nu i helgen hoppas jag att jag har mycket tid för jag har lite planer på att fixa på insamlingsforumet. Ska bl.a göra en banner och lite mer som folk gärna får sprida sen. Ska även göra en banner till Alexej för miljonär i fokus.

Men lite annorlunda på forumet som sagt och en del kommer att tas bort då det inte används sen kanske även lite trådar där man kan prata om dittan och dattan. Ni får jättegärna komma med lite idéer och önskemål så får vi se hur det blir.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja du har ju gjort det så fint där inne, så det är ju lite trist att det inte är mera drag!

Puma77
0

Du har ju dataledigt nu i helgen Gunilla så när du kikar in på söndag kanske du märker lite skillnad :))

Ja visst hoppas man på lite mer drag, därav hoppas jag på att å lite tips av er andra och så att fler reggar sig givetvis.

//Pia

Hawknestgrove
0

Ja jag har köpt mig en box av detta….HAHAHA!

Puma77
0

Jösses, undrar hur det smakarObestämd Hoppas det inte påminner om det där som brorsan har för att locka till sig grisarna ha ha. Du måte berätta vad du tycker sen Gunilla.

//Pia

Hawknestgrove
0

HAha, går du in på Vin i fokus, så får vinet bra rekommendatioener. Men ta de lugnt.. jag ska upp och städa här i morgon, så det blir inget fylleri här inte!( här ser ut som ett bombat h*rhus…)

Puma77
0

ha ha Gunilla. Ska det vara ett o eller å?

//Pia

Mari
0

Finns det ingen tråd för Sökes i forumet?

Iallafall jag skulle kunna tänka mig att efterlysa saker jag är ute efter och vill mer än gärna att pengarna ska gå till något vettigt : )

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Puma77
0

#136 bra idè

//Pia

emjon
0

#136 Tycker också det är en bra ide och kan fungera bättre. Inte så kul när man lägger ut saker som ingen är intresserad av.

Puma77
0

Finns en kategori som heter önskemål nu.

//Pia

Mari
0

#139 Vad kul! Då ska jag genast lägga till nått önskemål ;)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hawknestgrove
0

Puma, det ska vara ett o. Nordbohuslänskt uttryck om det ser ut som f*n nånstans

Puma77
0

?????

//Pia

Hawknestgrove
0

Puma, bombat h*rhus alltså. ersätt stjärnan med ett O

Men kära vänner, inget som faller i smaken på Pumas fina forum?

Det är ju ljudböcker där inne, som Emjon bjuder ut och massa fina leksaker!

Puma77
0

Ja nu e jag med, trodde du menade något som jag srivit på forumet;)

//Pia

essut50
0

Nu har jag lagt ut min underbara långhåriga kattunge på forumet.

Hoppas nån vill ha en sån..Skrattande Den är den första jag har gjort. Har gjort en till som en av mina jobbarkompisar vill köpa till sin andra kompis som har 2 Skogkattsungar.

essut50
0

Puttar upp…Finns så många fina saker att köpa där.

Hawknestgrove
0

Ja plus att min redovisning för Gronstedts grejer finns där. Det går rätt bra!

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.