Laserpekare= super kul
Var på leksaksmagasinet med min bror idag. =) Hittade en laserpekare för 30kr som jag inte kunde låta bli att ta med hem.
Melvin ÄLSKAR DEN! ha,ha.. Ingen annan har någon chans att få vara med.. Han slänger sig, kastar sig och leker som en tok. Nemo och Ruu försöker hänga med i Melvins tempo men de har ingen chans.
I natt kommer de sova som små änglar.. Jag ska köra slut på dem.. Moha ha ha.. *elakt skratt*
Hihi våra katter älskar också laserpekare. Framförallt Tiara.

Då ska jag ta o titta efter en sån när jag kommer till stan nästa gång:-)
Samma här, Alfredo far omkring som ett torrt skinn efter laserpekaren. Trots att han är skyggis sitter han framför mig varje kväll och väntar tålmodigt på att få leka. Santino däremot fattar ingenting. Han bara står bredvid och tittar förvånat och blir förskräckt när Alfredo kommer farande. Så det fungerar inte på alla katter…
Ha ha, Melvin är galen.. Nemo mer "vad gör han???" Så ja, det funkar på visa..
Tyvär väldigt mörk men det är faktiskt tjockis Ruu som leker XD
Här kommer ramla kilon!!

Testa två laserpekare, blir hysterisk fart på den som nu är lite nonchalant när laserpekaren går för långsamt. 
Milou springer som en galning efter pricken, men Pontus bryr sig inte om den alls.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Har fått i gång tjockis Ruu ordentligt med nya leksaken XD
Lite trådkapning men min Santino som inte alls gillar laserpekaren älskar en sorts boll som zoo-affären kallar "atomer". Det är det absolut enda som kan få fart på honom. Tur att jag har hittat något han vill leka med, för han väger 7 kilo och vetrinären tycker han ska väga 5…
Vad är det för boll? Vad gör den? =) Nyfiken..
Ruu väger runt 9kilo tjockisen..

min katt ullis älskar att jaga laserstrålen.
laserpekare är en väldigt populär leksak här hemma :P
Vi har precis haft en lekstund med laserpekaren med alla 4 katterna. Jag blev så glad för till och med Tyson ville vara med och leka nu och han har inte velat det tidigare. Får erkänna att det ser rätt kul ut när han kommer dundrande fram och så lilla Sigge efter.
Smulle älskar laserpekare, Shimena jagar en pyttestund och sedan ligger hon bara och tittar på den 
HUm, har inte Puma något att säga om leksaken som kom i posten?
LUcy, så bra! Hur trivs gänget på balkongen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jo då, balkongen är populär.. Har fått lite nya utemöbler av min mor =) Så nu är det fin fint där ute! Rasmus har lovat att bygga lite katt klätter hyllor där ute med så dom kan komma upp en bit och spana.
Lucy, om du kollar på Biltema, så har de hyllor i trärent, som nästan är billigare än virke och bygga själv….
PAssa på att köpa, nu när ni ska till Göteborg!
JAg köpte en sån med 4 hyllor till min kattgård
Hmm.. Men blir det snyggt på balkongen.. Får fundera lite på detta.
Ja du kan ju ha blommor och sånt på dem! Du sätter den eller dem invid väggen och så har du garanterat kissar, som sitter på hyllorna! De är faktiskt snygga! För att inte tala om vad kul de är at klösa på! Lätta att sätta ihop också.
Hmm men ska kolla.. Vill ha som en liten kryddgård där ute.. Men jag är rädd för att växterna blir uppätna XD
Nja, snarare nerlegade…. Men det kan ju vara såna som du kan sätta dit som katterna inte gillar. OCh dem kan du ha på nedersta hyllan"

var kan man köpa laserpekare'
testa att googla på ordet! OCh på leksaksmagasinet!