Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketthuskatten
Läst 636 ggr
modellflickan
0

Hylla katten!

Jag vill hylla alla vackra katter runt om i världen.

En katt i mina ögon är vacker, ståtlig, älskvärd, go, snäll, trofast, ärlig, mysig och helt enkelt underbar! Det är katten som är människans bästa vä anser jag. Som en vis människa skrivit, katter är änglar i päls. Någon mer som håller med?

Jag har haft sen jag var två år gammal och har endast positiv erfarenhet att just katten.

Mina katter skänker mej glädje varje dag! Älskar er mina gosetroll!

Sessan1
0

Hej Modell-Flickan! Jag har oxå haft katter sedan jag var barn och BARA älskar dessa ljuvliga varleser Kyss Finns inga andra sanna och trevliga varelser anser jag på denna jord! Håller fullständigt med dig, att katter är änglar i päls. Visst är dom ståtliga, ärliga och helt underbara varelser våra katter.

Visst skänder dom glädje oxå helt klart!

Kattkram/

Sessan1

modellflickan
0

Kul att du håller med Sessan Glad

Kattkram/Modell_flickan

Lena
0

Jag föddes nog som kattälskare verkar det som. Gillar i och för sig alla djur, men katter har alltid varit nummer ett. Folk brukar säga att de inte kan tänka sig mig utan katt. Det kan inte jag heller.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Sidentass
0

Hej Modell-flickan!

Jag hänger på dej o gör dej sällskap i hyllningarna…missarna är ett stort knippe kärlek, omgivna av päls..!! Redan som barn..hade man katten som favoritdjur..man var nog katt i sitt tidigare liv kan man tänka..;-)

modellflickan
0

Sidentass: Det tror jag med Glad

Soulway
0

Apropå att hylla katten!

Tänk om vi i Sverige en dag skulle förnya vår flagga. Sveriges fana skulle vaja med en ståtlig katt vinden! En dag när människor i vårt land till fullo förstår och lär känna kattens otroliga

smidighet och karaktär: Ingen miljöförstöring, mjukt tassande i naturen, anpasslig men med självständigt tänkande, mjuk och go,

och tolerant. Blir bara arga när de känner sig trängda och hotade. Är nyfikna och öppna. Tror inte på att murar, stängsel och andra hinder här på jorden. Vet att jorden är vår! Med Mera!Skrattande

Soulway

SmillasMatte
0

Självklart vill jag också vara med och hylla världens katter! Finns inget vackare än en katt. Älskar allt hos en katt. Jag har fyra katter som jag älskar mer än allt annat. Vi fem har det mycket mysigt ihop. Och alla har dom egna personligheter och egenheter som jag bara älskar. Vi är som en enda stor familj här hemma :)

Engla
0

Kram till alla alla alla katter!

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis