Tack Jenna-Gun
Vill bara tala om att dina halsband som jag vann är verkligen snygga. Tänk vad du är duktig..
Så alla ni andra som vill ha hennes vackra halsband passa på insamlingsauktioner eller på Tradera hos Gunilla.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"
Kul att du gillade det.
Ja jag kanske inte får göra fler halsband. Om det inte händer nått revolutionerande på ögonfronten.
Kram
Vi får hoppas att dom kan rädda din syn så du kan göra nya vackra smycken..
JA jag har två kvar på TRadera och tre på insamlingsforumet. OCh jag lovar, de är så vackra! Bilderna gör dem inte rättvisa, så fina är de. Tunga och rejäla doningar! Känns väldigt mysigt att ta i dem!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Essut Du får gärna be någon ta ett foto och skicka mej så jag får se hur det tar sej ut på dej. Eller lägga in det här.
Kram
på jobbet tyckte de att jag hade ett fint halsband idag
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Så fina halsband du gjort Jenna !
JA finns tre på lilla insamlingsforumet och två på Tradera!
Jenna-Gun jag hoppas verkligen att du kan fortsätta att göra halsband i framtiden också.
jag tyckte att mitt blå halsband var jättefint men så fyllde min syster år och jag var inte förutseende nog att köpa ett till så nu är jag halsbandslös.
men kommer det ut ett blått halsband till då …
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.
Åh, de som är ute nu finns det inget som är blått?
Nu går även halsband nr 5 om på lilla forumet. Det går i grått och mörkblått. Sen har du ett vitt och ljusblått på Tradera, Majvi!
Min syrra Solveig fick halsbandet och örhängarna av mig. Tyckte det skulle passa henne perfekt.
Skrattar gott
Puttar upp för Jennas halsband!
jag blev jätteglad över halsbandet o örhängena. du är ju jätteduktig jenna gun. det var mina älsklingsfärger. tack.
Putt! Kolla in JEnnas vackra halsband!
Puttar själv då oxå
Jag har lagt bud på ett.. =)