Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 896 ggr
catfoot
0

Jag Tudor...

har nosat på världen utanför den stängda dörren, där dom stora pantrarna alltid försvinner genom…Oj, va mycket nytt å nya lukter..Var om jag få erkänna lite rädd, men matte satt i dörröppningen så inget skulle hända…För min Troja får inte riktigt komma ut än, så nu går jag här å berättar för henne om den stora världen där utan för den stängda dörren..En dag ska jag oxå använda kattluckan, å bli som dom stora här i familjen…Spännande men ändå lite skrämmande..Men är matte med så ska det nog gå bra..Nospussar från Tudor, som håller på bli en stor kisse nu..

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Nämen så spännande! O vi antar att ni inte har en massa sånna där stora fula saker, med fyra hiskeliga hjul under i er närhet..dom är så farliga..men vi vet ju att ni har en klok o förståndig matte som ser till att ni inte kommer i kontakt med dom otäckingarna…

catfoot
0

Nädå, matte säger att farlig väg är en bra bit härifrån.. Just nu räcker det med att utforska altanen…

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Åh så stor du blivit nu. Spännande med nya upptäckte.

//Pia

Jenna-Gun
0

Stora kissen ju.

Men det är tryggt med en matte som ser till att inget farligt kan hända.

catfoot
0

Jaaaa, jag blir ju 1 år i Maj (tror jag)..Ingen vet ju när jag är född, men matte tror det..

Så jag är en stooooor kisse snart…..Skrattande

OT/Snyggt ....

Puma77
0

Åh en majkisse till Även Billy ska vara en majkisse, fast man inte är riktigt säker där heller. Har matte gett er något datum då? För kalas måste man ju ha.

//Pia

catfoot
0

Matte säger att vi fyller å den 15 Maj..1 år Troja å jag, då ska vi fira i leverpastej å kokt medvurst..Det tycker vi två om, å fisk oxå förståss…

OT/Snyggt ....

Puma77
0

vad härligt, tiden går fort och snart kommer ni ha kalas. Jag funderar på att ge Billy den 7 maj som födelsedag en har inte sagt något för det är ju inte säkert. Men det blir säkert fisk till grabbarna här hema då, strömmng gillar ju Tudde så jag kanske testar och ser vad Billy säger. Men han äter ju alt så det blir säkert en hit.

//Pia

catfoot
0

Glömde berätt om min nyfunna vän..Min matte kallar honom sitt barnbarnObestämd, Jag fattar inget av det.

Men kul hade vi igår den tvåbente å jag, vi busade med snöre, jag bet å drog åt ett håll i min kompis åt ett annat..sen sprang vi å busade med bollar å myntamöss i fler timmar..Sen sov vi på soffan jag i korgen å min kompis på en kudde i andra ändan..Men oj så kul vi hade…

OT/Snyggt ....

Sidentass
0

Men vad kul med en Maj-kisse!!  Låter Mari och Berlioz hälsa som ska ha sex-årskalas den 12 maj..årets vackraste månad..Michelle har också fått sin födelsedag då, eftersom hon var jämngammal med de andra när hon kom till oss o knackade på…Samlas till party hela gänget kanske!Flört

catfoot
0

12 år en stor kisse då ..ojoj storkalas då,  ..Det tycker jag Tudor om…Många kisser att stjäla maten av, oj va mätt jag ska bli…MMMmmmmm, gott med mat..

OT/Snyggt ....