Om Mojjes insamling
Hej alla!
Skulle bara säga att jag nu överfört pengarna till Åsa och de som vill fortsätta skänka pengar kan ju kanske pm:a henne för kontonr.
Jag saknar Mojje…
Evangeline
Hur ser det ut - hur mycket finns kvar till veterinärvård efter trasportkostnaderna?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Jag har ett postgirokonto som bara används i djurens anda. Då jag arrangerar illerutställningen en gång om året. Och nu till Mojje och Missan. Så jag ska lägga ut kontonummret här så kan ni som vill fortsätta hjälpa Mojje och Missan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Lena! läs min uppdatering om Mojjes insamling. Där står att jag skickat 2800 kr till Åsa igår. Bensinen gick på 1495 så våra beräknade 1500 kr var ganska så bra ju! Sen köpte vi mat till katterna och sand till resan samt mat till oss själva ner och upp.
Evangeline
#3 Toppenbra redovisning Evangeline! Fint att det även finns en buffert för veterinärkostnader sedan!
Tänk vad bra det kan bli när vi är många som hjälps åt. Sedan får vi inte glömma er eldsjälar som gjorde det tunga arbetet med resa och omhändertagandet! Fantastiskt bra jobbat!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack Lena!! Dina ord värmer!

Jag hoppas verkligen att insamlingen till dem inte kommer sluta nu. vi vet inte vart deras veterinärräkning slutar nämligen. Och inte än om Missan är gravid eller inte.
Om det blir pengar över får vi ta beslut på hur vi bäst sätter de pengarna till hjälp till andra akut missar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars