Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettmedia
Läst 1619 ggr
Bumbis
0

Stackars, stackars katt...

Ankie
0

men va fanken, stackars katt

anebit
0

Gråter Gråter  stackars, stackars misse.

Så mycket farligt det finns där ute för missarna. Inte bara bilar.   Gråter

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

emjon
0

GråterGråter Blir fullständigt mållös och fruktansvärt ledsen

Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren

Sidentass
0

finner helt enkelt inga ord…armaste lilla misse..ända trösten är att lidandet är över…

huskatt08
0

Undrar vad man har för IQ när man kan ställa sig att stampa på katten för att den ska dö…i barmhärtighets syfte.!!?? SkrikandesGråter

Gronstedt
0

#6: Högre än om man lämnat den och gått därifrån, i alla fall.

Hawknestgrove
0

Ja nu får väl saken visa sig hur det stämmer med de fakta som finns! OK, jag hade aldrig gjort så, om jag hade blivit tvungen att avliva en katt själv, i så fall.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

gulliver
0

Vill inte ens gå in på länken.

huskatt08
0

Menar att det finns andra sätt som är humanare att tillgå i det läget.

Hade aldrig själv kunnat göra så iaf.

Hawknestgrove
0

NEj, inte jag heller.

martdat
0

avlivning kankse var nödvändigt men inte att stampa på huvet, fy , stackars kisse,,,,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Jenna-Gun
0

Vågar inte titta nu innan sovdags.

Misstänker det är något förfärligt av era inlägg att döma

dragonheart1976
0

tända ett ljus för den stackars kattGråter

Men hur orka man att stampa på en katt till döds? Få inte ens tänker på att det fanns kanske en möjlighet att hjälpa den stackars kisse…

sandra1977
0

nää fyy faan!! inte fler länkar!! jag törs inte gå in heller,jag mår så dåligt när djur far illa!

Jenna-Gun
0

Ja det var bara för mycket.

Hur är man funtad som kan göra nått sånt.

Gråter

Lena
0

Usch vilken olustig historia. Ja det finns sannerligen mycket faror för katterna därute. Sedan är det svårt att döma kvinnan utan att veta alla detaljerna. Som någon skriver är det ju faktiskt barmhärtigare att döda ett svårt skadat djur som lider och där det inte finns någon hopp att det ska klara sig. Frågan är väl hur svårt skadad katten var.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Hennum
0

Usch och fy, stackars kise. :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Bumbis
0

Jag kan inte låta bli att undra om kvinnan, eller människor överlag, hade handlat så här om det hade varit en hund, eller om de då hade tillkallat polis eller åkt till veterinär….

Tankarna snurrar, en katt "har man ihjäl" om den verkar skadad, för den har inget värde.

Vem är kunnig nog att avgöra att katten är såpass skadad att den ska "slås ihjäl"? Tänk om katten har en ägare som skulle göra allt för sin katt som kanske dessutom är försäkrad.

Katter är luriga och mycket tåliga djur. Några jag känner hittade en katt livlös mitt i vägen. De konstaterade att den var död, den andades inte. De tog med katten i bilen för att  söka ev. ägare och  begrava den, men när de kommer hem lever katten och piggar på sig och är som vanligt efter en stund.

Kan leda till eftertanke…

Hawknestgrove
0

Ja jag hade ju tillkallat polis i detta fall, som jag ser det. FÖr det första så ska ju hundägaren ställas till svars för det hundarna har gjort.