Skygga Ella (Eulalia)
Hej!
Ber om ursäkt. Det var någon månad sedan jag lovade en bild på Ella (fd Eulalia)
Bättre sent än aldrig; här kommer en bild på en jätteskyg Ella.
Hon gömmer sig i mitt sovrum, under ett bord. Jag har "lite" grejer ivägen så hon kan gömma sig där. Hon äter och går på låda riktigt duktigt, men fram kommer hon inte. Hon fräser och morrar åt mig när jag närmar mig, slutar då jag ställer ner matskålen.
Konstigt någ så varken morrar eller fräser hon mot mina andra katter.
Har tyvärr bara detta foto att bifoga. Kommer med fler bilder senare (kan dröja någon månad)
Hälsningar
Kattmannen, Ella & Co
Åh bilden kom inte med…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunilla, jag ser bilden.
Lilla gumman så hon gömmer sig under bordet. Men iaf bättre än att springa ute i kylan utan mat.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Så fin hon är och ser jag inte en nyfiken blick på henne ;)
//Pia
Så fin hon är lilla gumman.
Lilla gumman ! Snart kommer hon fram och gosar med dig!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Härligt att du hör av dig. Ella har sysselsatt oss länge
.
Försök att locka fram henne genom att flytta matskålen därifrån.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Vad fin hon är!
Säger som någon annan skrev här ovan…så skönt att hon får vara hos dej..tänk om hon fått gått ute hela vintern..man vet inte ens om hon varit vid liv isåfall..
Tack för att vi får se bilden..tänker ofta på henne, lilla gumman..
Ja det är skönt att hon är inne.
Vra iaf att hon går bra med de andra katterna. Det kommer nog framsteg vad det lider.
Du får flytta matskålar och locka henne med godis.
Ja men inte är ögonen så där tokuppspärrade som när en katt är riktigt livrädd (så ögonen ser ut som lyktor om man tar kort med blixt). Jag håller med om att hon ändå ser lite nyfiken ut. Jättekul att få se en bild på lilla gumman! 
Nån gång i månaden tycker jag är lagom med uppdatering, fortare än så kan man knappast vänta sig framsteg i alla fall! Tack kattmannen, både för att du tog hand om Ella och för att du låter oss få lite nyheter om hur det går litet då och då.
Men lilla stumpan så fin….
roligt å få se henne igen, det var länge sen
och jag ser fram emot att få höra mer från er båda

Vad underbart att ha ett eget hem nu!
Lycka till!
Mvh
JA nu såg jag bilden! Det tar sig nog! Lilla Mee här tog det ju ett år, innan hon kom fram till mig!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....