vårkänslor på G?
Mina katter e helt hemska just nu klättrar i gardiner o välter ner saker varje dag.. de har så mycket bus i kroppen så jag blir trött bara av att kolla på dem..Zorro e värst han e en riktigt dampkatt.. alla mattor far runt o nu när jag kom hem trött efter jobbet så var min fina fönsterlampa i köket i tusen bitar..grrr vad e det som flugit i dem? de e båda kastrerade sen flera år o zorro e 4 år o Puma mellan 5-6 år.. så de e ju inga kattungar
Haha ja du de kan nog låååångt upp i åren. Här är det full rulle på dam alla unga som gamla.

Det är nog vårkänslorna som dansar hambo hos dom skulle jag tro..mina går lite ut o in..o verkar gilla att solen visar sig från sin glada sida..
Trist med lampan..sånt applåderar man inte åt precis när man kommer hem o behöver lugn o ro…själv vågar jag inte ha något sånt i fönstren..så grannar tycker nog att vi har ganska så trist hos oss..om dom inte älskar att titta in på katter förstås,-)

Jag har inte kunnat ha något på fönstret innan, för Villes skull. Men nu tänkte jag prova med först en kruka, och det gick bra nu, då har jag ökat det till flera nu. Men det är bara Oden som äter ampel-lilja

hehe skönt att jag inte e ensam om det.. idag rök jag o zorro ihop o jag o han var i ett stort gräl när mina föräldrar kom… jag skäms nästan men jag tänkte slänga ut honom på balkongen så både han o jag lugnade ner oss men de räddade honom