Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 508 ggr
ParaKiss
0

Artiklar sökes =)

Hejsan! Jag hoppas att det är okey att jag lägger upp denna tråd här inne med. =)

Jag söker nämligen efter artiklar till djurhem.ifokus.se . Kanske har ni något att dela med? Djurfakta, skötsel råd, eller något inom djur världen eller nåt? =)

Du som har katthem, djurskydd, djurhem eller något sånt. Varför inte skriva om den och lägga upp? Lite reklam blir det ju. =) Flera har redan gjort det. =)

Eller om du/ni har någon sol/moln historia eller något liknande. Det kan vi också lägga upp.

Även om något sker. Om ni kanske har något öppet hus på något djurhem. Nå djur dag. Loppis någon stans eller något så kan jag även lägga upp om det!

Eller om ni har någon speciell insamling för något speciellt djur ex för nå höga veterinärkostnader eller något sånt, eller om det finns något djur/djur koloni eller något sånt som är verkligen akut att hitta nytt hem åt eller jourhem åt. Så kan jag lägga upp om det med.

Om ni har något så säg till! Mesta går att diskutera fram. =) Och kan även läggas upp med bild/er (endast egna bilder, eller lånade bilder med bild ägaren tillstånd). =) (självklart skrivs det dit att det är du/ni som har gjort artikeln om ni vill det)

Min mejl/msn som det kan skickas på är: Anniiie86a@hotmail.com
Eller pma mig. =)