Snälla någon?!
Hej alla goa kattvänner där ute!
Finns det ingen på detta forum som bor i malmö? Kopierade detta inlägg i gb på kks hemsida
Ja se det snöar…
Nu blev vädret drastiskt hårdare! Här finns som sagt 5 kattungar som nog hade trivts inne i värmen nu. (Lorensborg, Malmö). Är det någon som har lust och TID att hjälpa till att fånga in dem, eller någon som verkligen är en hejare på infångst av busiga kattungar så hör av er.
Min tid räcker inte längre till, men kan bistå med mat, kattbur, fiskehåv (som vi har fångat kattungar i förr) m.m.
Bara hör av er så vore jag tacksam..
Mvh /Therese
Hon har länge försökt få någon att hjäpa till med infångadet av kattmamma och kattungar. Nu är det riktigt kallt ute med snö och allt. Finns det ingen som kan hjälpa till på något sätt? Stödhem har ju tydligen ordnats. Nu behöver man bara hjälp med infångadet!
Snälla någon?! Ingen som vill och kan hjälpa till? Ber er.
Hej Jag bor i stockholm men jag hoppas att någon vänlig själ kommer att hjälpa till.
Kli & Tramp Mojje & Eva+Minni & Zotis
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Bor i Jämtland . Men hoppas det är någon som kan hjälpa till.kram Jenna

Stockholm tyvärr. Inte för att jag inte trivs här för det gör jag, men kan inte hjälpa till. Hoppas att det ordnar sig.
Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
4 mil norr om Göteborg dessvärre. Hoppas verkligen att någon Malmöbo kan hjälpa till. Här i Göteborgstrakten har vi också fått snöoväder. Fatter det inte is och snö den 1:e november. Hade hoppats på fortsatt milda vindar både för hittekatter och oss själva….
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tyvärr. Karlskrona här. Men jag hoppas verkligen att det löser sig!!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

sorry,stockholm bor jag