Ville bara berätta....
Hej alla här på hittekatter i fokus!
Innan någon gör personanrgrepp och skriver både det ena och andra till mig, som verkligen försöker hjälpa hemlösa djur så borde ni tänka er för…
Jag skrev in här i november? om en dräktig honkatt som var ute i kylan. Ja jag skrek efter hjälp att lösa det för denna underbara katt!
Sen hände det en massa personliga omständigheter som gjorde att jag inte loggade in här på sidan! Och jag förstår mer än väl att ni var många som var oroliga för katten och undrade hur det gick….
Men ni ska veta det, att trots allt så ordnade jag det för henne….
"Pisan" fick bo inne i pannrummet/tvättstugan. Hon hade en bädd där inne, kattlåda, värme, mat och vatten varje dag och massor med kärlek….
Nu har Pisan fått ett nytt hem hos mig och min pojkvän i vårt hus! Och hon mår sååå bra!
Hon är världens goaste katt! Kelig o sällskapssjuk till tusen 
Jag brinner för djuren och deras välbefinnande!
Ville bara att ni skulle veta det……………….
Tack! Det går jättebra med henne…. Hon fann sig till rätta direkt hemma i huset…
Nu ska vi bara sammanföra henne med mina 2 andra katter,men det går säkert bra…De har gått om plats att röra sig på!
Men så underbart! Var verkligen orolig för lille missen och undrade så över hur det gick!
Tack snälla du för att du tog hand om henne… eloge till dig!
Vad fint att du kunde hjälpa henne! Hur gick det med hennes ungar? Var hon dräktig?
Men du så härligt annelisen. Ja vi var nog många som funderade hur det gick för katten men nu vet vi.
Det var ju bra att ni kunde ta hand om henne, det ska du ha eloge för.
Men du var hon dräktig eller?

Åhhhh så underbart!! Tack för att du delger oss så glada nyheter…sitter o ler av glädje här framför skärmen…önskar er allt lycka till med kisse i fortsättningen!

Var hon dräktig?
passar på o tacka för att du tog hand om denna kisse som hade akutbehov av ett hem :) hoppas allt går bra med alla kissar.
Alltid lika trevligt att få läsa om at det har ordnat sig för en hemlös kisse! Tack för att du har tagit hand om henne och för att du berättar detta för oss!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Kommer tyvärr inte ihåg vad gamla tråden rörde sig om men vill skicka en stor eloge till er för ni gjort så kissekatten fått det bra med nya kompisar och allt därtill!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!