Efterlyser evangelin
Hur gick resan hem efter att ni lämnat skyggisarna hos mig evangelin?
Någon som hört något av dem. Har inte hört något och börjar bli orolig att något har hänt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hej Åsa!
Cammo här! Jag har pratat med Evangeline i telefon vid 17 tiden! Allt har gått bra, men dom var väldigt trötta! Det blev en intensiv helg med många mil i bil för dom!! Sverigen är avlångt, konstaterar vi än en gång!
Tack Åsa för all hjälp och omtanke!
Kram
Cammo

Förstår att de är trötta. de kom iväg alldeles för sent ifrån mig på söndagen. De har verkligen gjort ett dunder jobb med att köra ner dessa missar. Kan inte tacka dem nog för det.
Tack Cammo för att du berättar att de mår bra. Då kan jag andas ut.
(berättade Evangeline om presenten till er?)
Audiatur et altera pars
Hej Åsa!! Var lite död i går så jag kom mig knappt ur sängen. Resan hem gick bra, men stackars Jörgen var helt slut. Vi kom hem vid 1-tiden på natten och han skulle upp och jobba.
Nåja, jngen har dött av att vara lite trött. Huvudsaken är ju att Missan och Mojje får ett hem. Lugn, ro och trygghet!
Presenten vi fick till föreningen var en rackarns massa burkar med Plaque Off (stavas det så??) och det lär ju behövas för tandvården för missarna i katthemmet så småningom!! Tusen tack för det, Åsa! Och pussa Mys från mig……ångrar så att jag inte tog med mig honom hem….Jörgen hälsar till Zacko!!
Evangeline

Förstår att Jörgen var slutkörd efter körningen. Inget man dör av, men ack så jobbigt:-)
Ska hälsa Mys ifrån dig och Sacko ifrån Jörgen.
Visst skulle det suttit bra med en fjärde misse på M hemma hos er. Han är ju såååå söt. hihi
Audiatur et altera pars
#3 Skönt att höra att ni även kom hem lyckligt och väl Evangeline! Det var ju ett riktigt stor dåd som ni utförde för kissarna.
Hur ser det ut på penningafronten nu sedan resan är gjord och betald. Hur mycket mera kan det behövsa tro för att Misse och Mójje ska få det de behöver i form av veterinärvård mm.?
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag ska kolla igenom bensinkvitton å sånt i morrn så skriver jag hur mycket det hela landade på.
Nattinatti
Evangeline