Ugly bat boy
Kolla in klippet med Ugly Bat Boy. Han är på något vis otroligt söt i all sin fulhet. Finns ingen riktig förklaring till varför han ser ut så där men han har nu ett permanent hem på veterinärkliniken.
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Först på bilden tyckte jag han såg hemsk ut men sen när jag tittade på filmen så var han ju riktigt söt lille kissen, alla har sin charm!
Undrar vad hans mamma blivit parad med?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
oj kan inte bestämma mig om han är söt eller inte. Har då aldrig sett något liknande.
#1 precis så kände jag också *s* och man kan verkligen se vilken söt å go kisse han är *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Ja närm an såg filmen så såg han ju charmigare ut. Så lite söt var han allt om inte fräck.
//Pia
Han är helt underbar.. Hade jag hittat honom på ett katthem då hade han följt med hem! Ett lejon.. aww,, underbar!

För mej finns det inga fula katter..och kommer aldrig heller att finnas!..(tänker samma om alla djur och människor)…kissen är ju verkligen charmig..och han är så fin!!!
Men jag ogillar hans namn, skulle aldrig kunna kalla ett husdjur så..
#6 Jag tror att det är pressens namn på honom inte hans riktiga. Hans riktiga är ju bara Bat boy.

#6 Det var skönt att höra:-)
Vilken stilig misse! Vilken hållning! Och vad lugn och trevlig han verkar.

Jag tyckte han var jättefin.
Speciell! Men så annorlunda är han väl inte? Ser ut som en nakenkatt fast med hår på bröstet… 
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Själv tycker jag att han har vissa likheter med nakenrasen Peterbald. Dessa har en dominant "hair-loss"-gen, varför jag tror att den efter inkorsning skulle kunna få denna besynnerliga frisyr… kanske!
Söt liten missförstådd kisse är han i alla fall…

#11 Intressant för jag hade själv de tankarna fast inte så kunnigt som du.
Jag tycker att han är en mycket stilig kille
.

Håller med #12 en mycket stillig kille.
Hade gärna tat hem den.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Tycker det var en väldigt vacker katt, hade inte varit ledsen jag hade haft en som såg ut som honom. Fast det spelar ju ingen hur kattern ser ut, det är insidan som räknas.
Det enda alla människor har gemensamt är att de är unika...

de visar vidion på msn nu om den söt nosen.
Tycker den katten är hel läcker.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad