Ritning över en kattfälla
Hejsan vänner!
Sökte efter kattfälla på hittekatter men hittar inte rätt länk där det fanns en ritning för hur man bygger en, någon som vet var den finns?
/Malin
Ja eller vilken som helst
Vad heter den andra sorten av fällor?
Amen… du är ju bara för gooo Puma! Tack snälla gulle du
Kram
Haha, det var så lite. Spara dem nu.
//Pia
Kan du vara säker på… nedsparat på externa hårddisken för säkerhets skull :)
Tack igen Puma! 

Det är min kära vän Ante som gjort ritningen åt oss! 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#10. Vilken snäll Ante du har :) hälsa och tacka :)

Ska jag göra. =)
Jag berättade att de gjort en stor insats i hittekattsvärlden med den ritningen men de trodde jag skämtade då de inte fattade hur stort det är med denna ritning. Ska påminna han igen.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Jag satt just och undrade vem det var vars bekant som ritade den. Nu fick jag svaret. Jag sparade ner denna när den kom ut här första gången med tanke på att själv kanske få möjlighet att få ihop en. Den är kanonbra.
//Pia
#13. Så glad jag är att du hade den Puma! Exet är hemskickat med papper under armen och uppmaningen… bygg nu tack 
Ha ha kanon busiga mymlan. Rätta takter minsann. Jag brukar spara på sånt som man kan ha nytta av och tyckte det var lättare att lägga in det på nytt än försöka leta efter tråden.
//Pia
#15. Ja, jag visste att jag hade sett en tråd med instruktioner hur man skulle göra fällor… och jag letade och gav upp :) och ibland sitter du på materialet som jag önskar… magic verkligen :)