Älskade Trolle

så tragiskt att Trolle fick FIP.
Tröstekramar till dig!
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Tröstekramar från mej oxå
Trolle, så vacker. Sänder många tankar och kramar till dig och din familj.
Men så ledsamt! Han ser så himla go ut din kisse!
FIP är en otäck sjukdom. Hur yttrade sig symtomen?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
#5 han började sova extremt mkt, slutade äta, magrade av men fick typ vätskefylld ballong mage. Allt skedde mkt fort, bara ett par dar från det att jag noterade att han blev dålig till det att jag fick låta honom somna in o då var han jättedålig. Vetten kallade det våt FIP.
Han var den underbaraste av underbara , såå snäll o go.
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//
åh så sorgligt att din misse fick en sådan hemsk sjukdom. Jättefin på bilden
Vilken vacker katt!
Så sorgligt att han blev sjuk
Får man fråga vad FIP är?
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Min svenska är inte så bra att förklara det men kanske den här sidan
// Ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden.//

Lille Trolle sov så sött nu är du utan plågor och förhoppningsvis så träffar du vår lilla stjärna Reese som fick somna in av samma orsak endast 11 månader gammal och vår älskade lilla Sussi i regnbågslandet.
Beklagar verkligen sorgen, men Trolle har det bra nu
Trolle, en underbart söt liten kisse. Jag har tittat på hans bild flera ggr denna kväll. Han finns nu i det vackra Regnbågslandet. Fri från smärta springer han nu omkring på de vackraste av alla ängar, inte ensam utan tillsammans med många andra älskade och saknade kissar.
tack alla snälla tröstande ord, det värmer.

Men åhhhh..så sorgligt…fina kissen…översänder en innerlig o varm tröstkram…nu är misse bortom regnbågsbron, där gräset är så mjukt för små misse-tassar…

Så vacker kisse han var, skickar många tröstekramar till dig
#9/10 Tack för länkarna!
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar