Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1081 ggr
Morgan10
0

KKS Julkort 2006

Förra året hade KKS 2 motiv av julkort men nu år 2006 utökar vi det till 4 kattvänliga motiv av julkort.

Förbeställning kan redan nu göras trots de trycks i mitten av november, din beställning hålls i s f i kön!

Motiven ligger utlagda i KKS DjurShop via olika prisskillnader beroende på antal man beställer. Läs vidare www.kks.nu/djurshopen, under kategorin "KKS julkort 2006".

Julkorten beställs antingen via DjurShopen eller du inbetalar direkt via KKS plusgiro 138 39 84-0, mottagare "Kattkommando Syd"

Vid beställning via plusgiro är det viktigt att du tydligt skriver antal av respektive julkort du beställer (motiv, 1, 2 etc). Över 10 kort är det blandade motiv. Skriv dessutom tydligt ditt namn samt adress.

Pris för julkorten
1 kort = 5 kr + porto 5:50
4 kort = 20 kr + porto 5:50
10 kort, blandade motiv = 45 kr + porto 11
20 kort, blandade motiv = 85 kr + porto 11
30 kort, blandade motiv = 130 kr + porto 22

Vid intresse för fler julkort kontakta mig. Hade redan tidigare under torsdagskvällen en som beställde 40 julkort med blandade motiv :-)

Puffa gärna upp tråden vart eftersom, tass!

Mvh
Morgan

Lena
0

Vilka läckra julkort ni tagit fram! Ni är så duktiga inom KKS på det här med att hitta på bra saker att sälja! :)

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Soulway
0

Jag har också kikat på era julkort som är så fina. Har ännu inte beställt något.Vi får se.

Kanske skulle jag önskat det fanns liknande produkter för Sala eller Djuraktuen i Lulä som jag kunnat stödja på detta vis.Min släkt (som får gåvor och kort) kommer att undra varför jag är så engagerad i just Skånekatterna men jag får väl säga att det har en extra liten gullig skorrning i sin morrning!;-)!!!

Soulway

Tezza
0

Jättefin kort, verkligen. Jag får nog snart ta och göra yttligare en beställning!

Morgan10
0

Lena #1 Tass för smickret :-)

Soulway #2 Vet inte om Sala eller Djurakuten i Lulä har julkort, kontakta och hör vetja :-) Annars är du välkommen att senare beställa.

Tezza #3 Har för mig du gjort beställning i DjurShopen tidigare. Gjorde dock som så att jag ändrade lite i min översta text för jag hade ju missat att skriva att man självklart även kan beställa julkorten direkt via vårt PG.

Tezza
0

#4 Jo jag har nyligen gjort en beställning och väntar med spänning på att mina varor ska komma:)

Men som sagt det blir nog en beställning till av lite fler julkort!

Engla
0

Jättefina julkort!Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Morgan10
0

Tack Engla, nu ligger även KKS kattkalandet 2007 utlagd i shopen och kommer även uppdateras på själva KKS sida.

Morgan