Kattfotens katthem
Jag hittade denna artikel om Reinhold. Det är en fin artikel. Är det någon som känner till Kattfotens katthem? Jag upptäckte att de inte fanns med bland våra länkar.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Fantastiskt fin artikel!
Kattfoten tillhör Djurskyddet och Djurhemsförening och har som alla katthem problem med ekonomin. Jag vet inte hur ofta de ta in skygga katter men såg på deras hemsidan att de betalar foder och sand för jourkatter. Det tycker jag är jättebra!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Men vilken underbar artikel, vilken man! 
Jag har också en gammal mormorsbror, 86år och bor själv. Han är bästa kompis med grannens katt. Jag har aldrig sett katten, är jätteskygg. Men han kommer in till min släkt varje dag och äter lite och sover en runda. Grannen vet om det:)
Varje gång min släkt ringer berättar han bara om katten:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Finns det ingen här på Hittekatter som arbetar med Kattfotens katthem? 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Skulle vara intressant vet om de tar hand om skyggisar och om de tillämpar
90-dagarsregeln.

Vilken fantastisk och härlig man denne Reinhold är. Helt rätt inställning och ett föredöme.
Många fler av hans sort behöver vi! Det finns ju massvis med pensionärer som skulle kunna vara stöd/jourhem.
Hur får man fart på dem? Annonsera på PRO?
JA PRo är en kanal. Där kanske man kunde få ut vuxna, lite äldre katter
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vilken fin artikel. Hoppas många blir inspirerade. :)

Glädjande artikel. Farbrorn och katterna mår bra.
Håller med #6 och #7 , PRO kanske vore något för katthemmen. Med rätt uppbackning ifall något skulle hända med personen som adopterar så vore tanken underbar, för det är svårt att få ut äldre katter.
Detta vore något för katthemmen att nappa på.
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!