Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 933 ggr
Alexej
0

OT. Livsprognosen.se

Stor varning för Webbsajten Livsprognos.se som har på kort tid blivit ett av Sveriges mest anmälda företag. Massor av konsumenter känner sig lurade av bolaget som påstår sig kunna räkna ut hur gammal du blir.

Min dotter åkte på det igår. Hittade länken nånstans och sedan var det typ bara starta. Hon trodde det var mer en skämtlänk, lite frågor om motion och så.

Idag fick hon en räkning. 249 kronor!!!

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=106&a=464876

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Du en likadan till,värdera din bil! JAg som är en vaksam person, torskade dit på 399 kr! Så akta er för www.fvab.se

Visserligen fick jag en värdering på min bil, både på papper och på SMS, men det var så himla lätt att bara stirra sig blind på mobilnummer och hur man ska uppge bilnummer.

Trodde, att det var enbart SMS och såg faktiskt inte, även om det står tydligt, att det kostar 399 kr

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Alexej
0

Tycker det är för jävligt!!Skrikandes

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

Här!

Skit också, jag betalade och såg glad ut…… HAde ju kunnat bråka….

Hawknestgrove
0

Nu har jag i allafall anmält det och även skrivit till företaget. Gissa vart jag hittade reklamen????? Jo här på fokus……. Så j***a dum jag är!Skrikandes

catfoot
0

Skäms..Har åkt dit på bägge..Lättlurade mig…

Men jag skulle bli 85 år i varje fall, å bilen hade inget värde alls…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Hawknestgrove
0

Ja felet dessutomvar, att enligt deras värdering, så var  min bil värd 4000 kr mer än på en vanlig gratissajt!

Det här var en sak för Miljonär, eller hur? Dessutom Catfoot, så gixck väl även du på grejerna via Fokus?

Alexej
0

Anmäl det direkt till iFokus så att de ta bort reklamen!!!

Alexej
0

Skrev nu en varning lite varstans!

Hawknestgrove
0

Ok tar det till NIklas på PM då

anebit
0

Tack för varningen!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

mymlanbus
0

Tack för varningen! Jag har adblock via firefox så jag ser sällan reklam, jag avskyr att bli pådyvlad reklam! Det är ju så sajter fungerar, men hjälp av reklam, men det är trist när man går på det! USCH!

Sk*t när man går på det och vad gör man, betalar och ser glad ut eller? Skrikandes

Hawknestgrove
0

Ja det gjorde jag. Fick svar från niklas, de har anmält dem. OCh jag som knappast kan kalla mig den lättlurade typen!

catfoot
0

Ja, det var via fokus som jag åkte dit…men jag får skylla mig själv att jag måste testa..Hmmmmmmmm, blir skitsur på mig själv…

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

evamojje
0

jag gick oxå på det för ett tag sen, det var bara att betala. Tror att företaget hette Maranatta

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

Simson
0

Fy så fräckt!Skrikandes

Jag provade också det med bilen. Bara TUR att jag inte fick räkning då?! Registreringsskylten fanns inte. Förvånad

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hawknestgrove
0

HAHa men PUma vet, det finns en till i mitt hushåll, som gått på en ännu större blåsning………Så jag klarade mig billigt!

Puma77
0

#16 MmmmmGuld i mun

//Pia