Skänker bort torrfoder
Jag har ca 11 kg torrfoder här hemma som e av den billigare sorten . mina katter vägrar äta det.. så nu tänkte jag om nåt katthem eller nåt i skåne behöver torrfoder eller om nåt jourhem behöver.. enda kravet e att ni själva har nåt att förvara det i för den tunnan som det e i nu vill jag behålla.. så hör av er i denna tråden om ni behöver det..
Hamnkatterna hade säkert blivit glada, visserligen fick dom 30 kg nu men det varar inte så länge men problemet är att få det till Malmö så jag hoppas att någon annan kan få nytta av det.
Perstorp är väl inte så långt från Malmö?
30 kilo är inte så mycket, det äter mina katter upp på en månad.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Vad snällt av dig att skänka bort foder! Det kommer säkert till använding för någon som jobbar med hemlösa katter.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

putt
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vi tar gärna emot det till katterna i Helsingborg om vi har någon möjlighet att hämta det. Jag har bekanta i Perstorp, kan i så fall höra med dem om dom kan ta det med sig.
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
Jag tror Destany bor i Trelleborg.
Aha! Då är det nog svårt för oss också,annars tänkte jag på kolonin i Helsingborg.
Debattia

Nej jag bor i Perstorp.. bra om det kommer till användning..
Då hade jag fel, ursäkta.
Var inne i Hbg igår kväll. Attans vad kallt det var!!! Såg en mattant vid Hallbergs trappor som hade en katt framme som åt.Hade inte möjlighet att prata med henne eftersom vi var ett sällskap som var ute. Har du någon koll om där är någon koloni där?

puttar….

Det är jag som bor i Trelleborg. Hade jag kollat nicken innan jag blev medlem här har jag valt något annat. Nu är det bäddat för förväxlingar. 
Okey! Då bor du i Perstorp då. Då kan jag kontakta mina bekantingar däruppe kanske ?
Vem frågar du om katter vid Hallbergs trappor, jag kan kolla upp och svarar dig på den andra tråden ,Hemlösa i Helsingborg.
Debattia
Ja det var så det var. Jag har gått här och funderat och inte blivit klok på det, jag trodde det var jag som började bli senil. Skönt att du förklarade.

Så fint av dej att tänka på behövande katter när det gäller fodret…finns säkert många som kommer att bli glada för det:-)

*13 Ja jag bor i Perstorp.. kontakta du dina vänner så ska vi se att katterna får nytta av det =) det enda som behövs e ju nåt att ha det i men det finns ju sopsäckar o allt..