Ingen hit precis...
Jag fick en idé att det vore kul att börja virka igen och bad om lite råd i pYsselstråden. Mitt första alster skulle bli en fisk, men det blev något helt annat…mycket osäkert vad. Men jag bestämde mig för att testa på Santino, om han älskar sin matte kanske han uppskattar min tappra försök tänkte jag…
Santino, matte har virkat…
Jaha, och…?
Marga: kissen kanske leker med leksaken när du inte ser? fina bilder i alla fall och rolig text till… flåt :)
Tänker på min svärfar som är 94 år… när han fyllde år och fick paket, han öppnade paketet och så säger han med hela hjärtat… "åhhhhh vilken fin present… eh… vad är det för nåt?"
Gunilla, så fint kissen ligger i dataväskan :)

Härliga bilder 
Mina leker med det mest besynnerliga saker. Men kattleksaker , blä fy usch.
Kuvert från brev är kul Hihi.
Mejn kissen är söt.
och fisken var inte så dum den heller.

Underbara bilder
.
Ja det som faktiskt är rätt kul här hemma, för Arne, är en mus, som jag köpt, som låter när man rör på den. Ok, den kostade 35 kr, men den är uppskattad. Fuskpäls och så kvittrar den så sött. Tillverkare Vitakraft
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ge inte upp fyll den bara med kattmynta (som de flesta kissar gillar) då kanske det blir fart på fisken.
Vad snälla ni är som kallar den fisk
. Nån stans halvvägs bestämde jag, i nämnd ordning för att det blev en mus, en melonklyfta, en drake, och tillslut… ett missfoster…
#14 och det värsta är att jag hade i kattmynta. Men den var nog gammal och torr är jag rädd. Alla virkade leksaker jag har köpt på Tradera älskar katterna..
MArga, har du köpt av mig? OCh även fått sänt av mig? JAg har ju torkad kattmynta i mina. Ok, jag sprayar dem också innan jag skickar dem, vill inte spraya för tidigt, för då kan faktiskt leksakerna mögla, det har hänt mig en gång.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Det är som sagt ingen idé att anstränga sig. Jag tycker ditt virkarbete var jättefint! Hur många virkade möss och annat man stoppat framför nosen på katterna och de bara vänt på huvudet. Suck… För att inte tala om alla mysiga bäddar, katthus, klöspelare etc. man presenterat. Nej, de bästa leksakerna är de man fixar till själv ex. strimlade toarullar. Den bästa maten är inte den man får på fatet utan den man stjäler från matbordet. Den bästa sovplatsen är inte den mysiga kattbädden man just fått, nej kartongen är bättre osv
:
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Hihi som här då.
Jag förstår dig Marga. Här hemma vill inte katterna heller leka med mina stickade kattungar..Fast jag har torkad kattmynta i mina..
Mina 2 kattbäddar som jag hade köpt har jag fått gett bort till katter som uppskattar såna. Mina gillar oxå att ligga på en väska eller en pläd på golvet.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ha ha ha ha, skrattar gott för mig själv när jag ser TS bilder och text. 
OBS! inte åt fisken utan åt katten.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

..När matte lämnar rummet…