Godmorgon/kväll v 7
Jag vaknade först vid 12-tiden idag, skönt att få sova ut innan man ska jobba inatt.
Solen skiner här och det ser mysigt ut med snön som ligger kvar. Pontus ligger i fönsterbrädet och solar sig, han gillar verkligen solen.
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

#0 Skönt att få sova ut lite. Själv spenderade jag 8 timmar igår på akuten med kramper i övre delen av magen. Läkaren tror på magkatarr, jag tror på gallsten. Vi får väl se! ;)
Ont gör det, och mina kissar ligger och latar sig i fönstret och tittar på fåglar istället för att gosa med mig. De är inte alls så gosiga mot mig som de borde vara. :/
Hoppas på att magontet går över snart. Iofs är det skönt att slippa hålla en föreläsning imorgon om de systematiska reglerna för att namnge kemiska föreningar. Men jag hade nog hellre gjort det istället för att ha ont.

#1 Men stackarn! hoppas att det går över snart!
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
Har druckut blåbärssoppa (värsta jag vet) hela dagen nu.
Ska försöka äta lite kalvsylta till middag.
Tror att det har blivit rubbningar i tarmbalansen då jag inte fick äta min diabetesmedicin på flera dagar före och efter operationen.
Vet inte heller hur droppet påverkade det hela.
Men i dag känns det ganska bra.
Hoppas ni har det bra,
Kram

#2 Det hoppas jag också… verkligen!
#3 Jag brukade älska blåbärssoppa tills jag fick dricka det flera gånger om dagen för att jag hade magproblem… Ingen höjdare längre. :)
Hoppas att det ordnar sig snart för dig iaf. :)

Godkväll. har handlat upp lite av julklappspengarna i dag jag sparat, Blev nytt täcke och kudde, UT med dunet, ja det är redan ute men det har vart kallt med bara ett tunt sommartäcke,
Missy matboll trivs inte alls hemma längre och hennes unge vimsan har börgat protestkissa sen mamma kom hem,,, ohållbart, hennes husse orkar snart inte mer, usch vad trött jag bliiiir,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
God kvällsan!
Idag har jag varit på åtgärd via af och det är ju som alltid lite speciellt, vet inte vad jag tycker om det ännu, men efter morgondagen vet jag lite mer… man ska ju inte måla "den där" på väggen innan har jag hört! 
Det verkar inte bli någon resa till Sthlm för mig i helgen
, till Stockholms katthem, för bilen måste in på service och det tjuter hela tiden "varning" när vi ska åka någonstans
. Jag vet att servicen alltid kostar mycket så jag kan nog glömma resan… det gör mig så ledsen, som jag hade sett fram emot det
.
Annars sitter jag och letar jobb på nätet… inte lätt i dessa tider kan jag säga :(
/Malin
Malin: Dina bollar går bra på nätet och de första som gick var myyyycket populära enligt katternas matte.
//Pia

#6 Af-åtgärderna brukar ju inte vara någon höjdare. Har en mamma som liksom fastnat i arbetslöshetsträsket och hennes omdömen om de åtgärder hon tvingats iväg på har ju sällan varit goda… Hoppas du hittar ett bra jobb istället. Synd att man inte kan få aktivitetspengar för att jobba med katter. ;)
Ja jag tycker jag kan få något för alla timmar jag lägger ner på att virka kattleksaker till förmån för hemlösa katter. det är inget 40 h pass/vecka inte utan snarare 60-70h.
//Pia

#1 Men usch så jobbigt att ha så ont..hoppas att det gått över nu…
#3 Har tänkt på dej Jenna..hur har det gått med din operation, har inte haft tid att vara uppdaterad över helgen..utan har suttit här först idag, första dagen på ytterligare en vecka..
Alla missar ligger o slöar,,för en stund sen låg Lassie på rygg o luftrampade,,visst ser det för rart ut när dom gör så:-O)
#7. Roligt att bollarna kommer till kissar som gillar dem :) kommer paket så småningom med fler bollar :) har en stor påse klar :). Har hittat jättefina melerade garn… om de inte går bra att sälja så kan man ju skicka med som extra bonus :)
#8. Ja, det är ett elände att göra cv och personliga brev hela tiden, och så ska man ju vända ut och in på sig själv hela tiden! Hur många gånger ska man behöva göra det där? Tror dom inte att man söker några jobb eller, då måste man ha ett uppdaterat och bra cv. Verkar som jag med har fastnat där, är med i aktivitetsgarantin och verkar aldrig komma ur det! Suck!
Sista jobbet (sista dagen i april) hade jag 90 kr innan skatt, svintungt och hårt jobb på bad och sporthall (städ), alltså barnen tjänade 30 kr mer än jag :(
Just nu har barnens pappa också blivit uppsagd efter 32 års anställning på Telia (eller han blev uppsagt när han var sjukskriven efter njurtransplantationen)… vad säger man… nu är vi 3 av 4 som är arbetslösa!
och minsta tösen går på gymnasiet.
GRATTIS eller nåt… sorry, är bara på dåligt humör just nu, imorgon blir det bättre :)
Men jösses 90 kr innan skatt. jag har 110 kr innan skatt av att städa på sjukhus och det är inte lika betungande. Då är det en vikarielön + några kronor extra då jag varit ett tag.
Bollarna kommer säljas på tradera och de gillas:)) Fick ett fint kort på Tudor när han provar dem, ville ju ha en fotomodell till bollarna.
//Pia
Oh så fin han är Tudor
snygg fotomodell 

#10 Det verkar som det tänker hålla i sig ett tag till. :/
#11 Det verkar lite som att det viktigaste på af är att kunna skriva ner hur många samtal man ringt till arbetssökanden än hur många arbetssökanden som faktiskt fått jobb ibland. Jag vet att det inte är personernas fel som jobbar där, de följer ju bara sin egna regler men ibland vill man bara slita sig i håret över alla regler och aktiviteter och annat.
#12 Fina Tudor. Jag har fortfarande ingen egen lakritskola… så jag suktar över din istället ;)
Idag fick jag åka och hjälpa ett akuthem att bada 2 tama hankatter. Vi tog dom till akuthemmet igår från ett vanvårdshem. Jag åkte till akuthemmet och det första man känner när man öppnar dörren är en stank av ammoniak och någon annan stark doft. Hon vädrade och vädrade och städade och städade, men stanken försvann inte och vi kände att stanken kom från katternas päls. Båda 2 hankatterna var tama, men väldigt rädda jag kunde hålla båda i famnen, men som sagt vi badade pojkarna och det var inga problem dom var hur snälla som helst. Jag förstår inte hur det kunde lukta så stark det sved i mina ögon och när jag kom hem luktade min kläder fortfarande ammoniak så det var bara att hoppa i duschen och göra sig ren och slänga kläderna i tvätten. Nu är det bara det problemet kvar att hela badrummet luktar ammoniak så akuthemmet har mycket kvar att städa. Har någon tips på hur man får bort starka lukter som tex ammoniak?
#14 jag har en till övers. Lilla Billy som söker hem
Men Tudde Ludde är min egen lilla gospropp som jag bara garvar åt. Goare katt får jag leta efter, utan honom så hade nog inte Billy haft lika kul.
//Pia

#15 Dettol är väl en gammal favorit här på forumet…
#16 Om jag bara fick för sambon så… men han är stenhård. Kanske lika bra det annars skulle jag väl samla på mig fler och fler hela tiden till denna lilla lägenhet… Och Monster som blir så ledsen varje gång det dyker upp djur här. Han var så ledsen och rädd när vi tog in vår första hittekatt att han inte sov riktigt avslappnat på två månader… Men sen när jag skaffar hus, massa pengar och tid så återkommer jag ;)
#17 Tack för att du påminde om namnet på den :-)

Godmorgon!
Vakna med huvudvärk 04.oo. Tagit treo men kan inte somna om. Så vad gör man då efter 2 timmars vaka i sängen. JO sätter på datorn.
Välkommen tillbaks Jenna. Hoppas att du mår bättre idag, magsjuka är fruktansvärt.
Hoppas att Faggdu mår bättre i dag också.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Godmorgon, Kallt, pelletsbrännars e sönder fortsarande, toppen mitt i vintern,,,, eldar ju men det har ju slocknat under natten,,
apropå löner, jag har 96 i timmen bara, städar på hotell, riktigt kasst, hadde 103 innan på mitt förra jobb och mycket stötte frihet och kunde planera själv mer, usch, Ska på samtal med chefen i dag, har själv bett om det, är ju så låg beläggning, får jag inte va kvar vill jag veta det så jag kan komma på nått annat att göra.,men jag är optimist, blir jag inte kvar så får jag se det som att det ska bli spännande att göra något annat,

Godmorgon! Idag har jag ingen föreläsning.
#19 Tråkigt med huvudvärk som gör att man inte kan somna om. Hela meningen med huvudvärken är ju att den ska försvinna när man sover inte börja då.
#20 jobbigt med en skakig arbetssituation. Hoppas det löser sig till det bästa.
Idag mår jag faktiskt lite bättre, jag kan gå nästan rakt iaf. Borde kunna jobba på torsdag igen. Jag är mycket tacksam för Voltaren. Men jag tror fortfarande inte ett dugg på att jag skulle ha magkatarr.
Usch för huvudvärk och hoppas det löser sig för dig martdat.
Jag ska fixa lite hemm, började och damma och plocka lite redan igår så idag hoppas jag att jag kan fortsätta med det och ta badrummet. Ska dock iväg en liten sväng på dagen och vara barnvakt tills min bror vaknar. Han jobbar ständig natt denna vecka så han behöver sova och hans sambo går på jobbet vid två.
Men städningen går nog bra sen ändå då jag har proffshjälp. Fick hjälp igår at bädda rent i sängen bl.a och det gick jäääääääättebra
//Pia
Hoppade ur sängen kl 8. Pigg och nyter, In i duschen och på med kläderna. Vi har solsken och -22* så det är inte så muntert.
Har fått en ny tid för koll och borttagning av bandagelinser. på Torsdag. Sedan hoppas jag få ha den syn jag har nu.
Har börjat snegla på blomfrökatalogerna på nätet. Oj så svårt det är att välja.
Har aldrig under de 15 år vi bott här haft så mycket snö. Den försvinner nog inte förän till midsommar.
Ha en bra dag.

#8 Ja..det tycker jag verkligen att, att man borde få en ersättning om man är arbetslös och jobbar med katter i nöd..a-kassan har jag själv ingen erfarenhet av..men sambon hade riktigt krångel för några år sedan då han var arbetslös..så man har en viss uppfattning om hur tjafsigt och deprimerande det är!
#9 Håller jag allt med dej om Puma! Det är en stor insats och mycket tid du lägger ned på virkandet, har virkat mycket själv förr så jag vet..
Annars..en grå och ganska mulen dag här..var upp i vanlig ordning när sonen skulle till skolan, sen min vana trogen går jag o lägger mej en stund igen..går upp när kaffetarmen hojtar och fixar fika..ger katterna mat..idag var det torrfoder till frukost..det var smaskens låter dom hälsa.
Ska på mammografi här idag, en rutinundersökning..skönt att vi får den möjligheten att kolla såväl livmoderhalsen som "tuttarna" med jämna mellanrum…är solokvist med sonen o katterna hela veckan eftersom sambon är o jobbar i kalmar.
Jag har blivit dunderförkyld och var tvungen att stanna hemma från jobbet idag. Har mest legat och sovit. Som alltid kommer förkylningar välidgt olämpligt. Hade massor att göra hela den här veckan. Men det var inte mycket att göra åt det.
Katterna håller mig sällskap i alla fall. :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Godmorgon, Här har snöat,, usch,,, men det är ljust och fint ute men då de inte skottar vägarna på morgonen ordentligt så är det inte kul,,,,

Här är det också snö, och eftersom jag fortfarande inte kan gå utanför dörren så bryr jag mig inte så mycket om att de säkert inte skottat. Har två kissar som är lite överenergiska och leker med sina favoritsaker. Den ena älskar en hårsnodd som han stulit från mig, och den andra älskar ett långt bomullssnöre som han stulit från mina byxor. Mina katter är inte så dyra när det gäller leksaker. Så fort jag köper något så vill de inte ha det. Men ett gammalt söndertuggat flätat snöre, det är grejer minsann! :)
Väntar på ovädret som drar sig norrut. Annars har jag sen kl 4 i mrse inte sovit långa stunder mer än mellan kl och 9 då. Billy har pratat för fult och vet inte vad han vile få fram. Han ville säkert få igång Tudor men efter 2 h bus så ville nog han vila lite så Billy fick prata själv. Kl 7 pluggade jag in öronproppar i alla fall;)
//Pia
Alltså jag blir galen på denna kyla. Här har det varit mellan
-12*-- -27* hela februari.
Man fryser och vill inte gå ut.
Det är inte kul alls.
Tittade på webbkamerorna över där ni bor. Det ser vintrigt ut.
Här kurar vi (jag o katterna)med fleecefiltar och raggsockor. Hittade en flaska glögg som jag värmde mej med i natt. Vaknade i natt med att ett elememt hade lagt av. Inte kul alls.
Kram
Ja hos oss är det då inte vinter, men de säger att snön är på väg nu idag.
//Pia
Vinter på Stockholms vis är inte riktigt så kallt som du har det Jenna *s* men det e rätt ruggigt här oxå ibland. Men idag så e det fint väder snö med sol och 5 minus gr.
Har tvättstugan i eftermiddag, försöker att hitta på en bra ursäkt till att strunta i den trots att jag behöver *s*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
God morgon!
Det kommer lite snöflingor här idag, men det har lovats en del snö innan dagen är slut.
Mina tankar går till hamnkatterna i Malmö och överhuvudtaget Skåne där det finns många hemlösingar :(
Ha en bra dag
/Malin
Söder där jag, Mojje o Busan bor 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
#33. Det är ju lite sol :) vackert!

Nu har snön kommit hit. Den håller tidtabellen minsann. Runt två skulle det börja snöa och klockan är två nu. Inte illa.
//Pia
Hihi Gustav är inte prexis kamouflerad i det vita.
#38 Det är fint med de gamla industrilandskapen tycker jag.
Från det ena till det andra: Är det någon som har planerat att åka till Forumträffen i Stockholm nu på söndag den 15/2? Tidpunkten för besöket på Stockholms katthem är ändrat till kl. 18 istället. Jag har skrivit om det i ett klistrat inlägg samt i tråden om forumträffen.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Jag jobbar som volontär på söndagkvällar just nu så jag kommer hur som helst att var där
. Kul att träffa några av er IRL!
Tack #38 för den länken.
Samlar på sådana länkar.
Så vackert det är i Norrköping
Jag älskar min stad, den är vacker med strömmen och parkerna
, jag blir lycklig när jag har nära till vatten, även om det inte går att bada där… men glittret gör mig lugn 
Norrköping e vackert :-D de finns väl fortfarande spårvagnar där eller hur?
#43. Mmm, de går genom stan på drottninggatan… :) och runt om promenaderna. Nu håller de på att bygga ut mer och mer, tar bort en del bussar och lägger spår för spårvagnar istället 
jag gillar spårvagnar. vi har ju det oxå men bara ut till djurgården.
Det e ju lite ironiskt att det mest miljövänliga alternativet är att gå tillbaka i historien 
God natt funderar på om jag skall sova denna natt eller vara uppe?? Har varit uppe nästan 1 dygn i sträck. Har varit lite lat idag har bara tvättat och borstat katterna. Puckot ville borsta sig själv. Det såg roligt ut. Det blir nog sängen tror jag. Börjar få lite svårt att andas igen, men det beror på att det är kallt ute och inne.

Godmorgon, skitkallt här och snö,. usch, var och hämtade hem en av mina större kattburar i går som vart utlånad, vill ha alla hemme om det händer nått, Typiskt nog så ringde en kompis som ska till vetten med en av sina i dag och hittade inte sin,, trodde jag lånat,, nä,, har egna,,, men vad gör man, klart hon får låna min,, suck, bara jag får hem den snabbt den här gången,, gillar inte att ha dem borta,,,,
Ska till banken i dag och se över mina lån, hoppas att jag kan få lägre månadsinbetalning.
brorsan har fått sparken ijen,,,,,han är ju sjukskriven men han var ju nyanställd , tror det räknades som provanställning och den har han misskött grovt, vet inte hur f kassan funkar men man kan väll inte få sjukkassa om man inte har ett jobb att va sjukskriven ifrån?
Godmorgon vaknade med nästäppa och huvudvärk, men det var för 1 timme sen ;-) Nu mår jag bra. Först ska jag till doktorn och sen ska jag och Hanna iväg och fånga lite katter. Önska oss lycka till ;-)
#49. Pia, du har ju snö!!! här är det inte ens vitt på backen :) så fint det är :) Har ni kallt också?
Somnade inte förrän efter 04 och uppe kl 06 för att tvätta… tjohejsan, inte så piggelin :) men nu har tröttheten gått över så nu ska jag hjälpa pappsen att handla lite. Han och hans fru kommer och hämtar mig med bil och sedan rusar jag omkring i affärerna och handlar och de står och käkar korv under tiden :). Pappa har problem med benen och hans fru blir så lätt yr i skallen… de behöver hemtjänst, men de måste inse det själva…
Ha bra allra bäst. Jag är frisk och jag är så glad för det :)
#50 Det ligger på en halv plusgrad så det kommer snart att smälta bort ser det ut som. Hoppades annars att det skulle få ligga kvar nästa vecka också när barnen har sportlov.
Ha det så roligt när du handlar:))
//Pia
#48 Krya på dig och lycka till med infångande av katterna.
Här är det snö fortfarande ute, ska iväg till centrum för att handla mat, har slut på allt. Har suttit i soffan hela förmiddan och fixat kattungarna. Ska bara göra några till sen ska dom iväg till Pia..
Gillar att åka spårvagnar, så när jag är i Götebprg brukar jag hoppa på nån bara och se vart jag hamnar..
Det var -29 kl 06.00 i morse och vi skulle åka till 25 mil Östersund.
Hade en tid 10.15 på ögonkliniken för efterkoll.
Inte kul alls för man vet aldrig vad som händer bilen när det är så kallt.
Men det blev varmare längre fram på dan.
Nu är vi hemma igen och resan gick bra.
Som vanligt när min man inte är på jobbet (fastighetsskötare) så händer nått. Så han får jobba i kväll med att få värmepannan att funka. Ingen annan kan göra det :(.
Ha en bra kväll
Så skönt Jenna att resan gick bra
Trist att din man får jobba när ni kommer hem… typiskt!
Har varit med pappsen och det gick bra :)
Har potatisgratäng i ugnen och har stekt fläskfilé, jag är hungrig som en… en katt :)
Ha en bra kväll alla
Skönt att resan gick bra Jenna och att ni kom hem igen. Själklart så ska det alltid hända saker sådär.
Busiga mymlan, låter gott jag kommer me de samma;)
//Pia
#55. Du är välkommen :) *dukar direkt för Puma och 3 lakritstroll*
Har inte gjort så mycket idag. Skruttan protesterar mot maten och Puckot sitter på micron och väntar. Skruttan var i soppåsen och letade mat. Fast det fanns 2 olika sorters blötmat och 3 sorters hårda. Får väl köpa ny mat imorgon. Försökte med sheeba men den gillade dom inte. Dom är bortskämda. Tur att fåglarna äter kattmat.

Godmorgon, äntligen fredag!!! åhh vad skönt att slappa vid tvn i kväll och veta att jag behöver inte gå upp i morn,
Gick bra på banklen så nu får jag 1000 kr lägre i månaden, hoppas det hinner bli färdigt innan nässta dragning bara med tanke på elräkningen,,, den var ju inte riktigt anpassad efter min ekonomi,
här är kallt, men vitt och fint.
ha en bra dag alla!!
God förmiddag. Skönt att man kan få sova länge på morgonen. Tänkte på att jag ska jobba inatt..
När jag satt och läste DN så skulle jag ta min macka så såg jag att all pålägg var borta (messmör) tänk att jag inte såg att Milou hade varit framme, (det är bara hon som brukar ta mina pålägg)..
Ska fortsätta fixa mina kattungar idag, stickade 2 kattungar innan jag la mig vid 01.30, en hel vitt och en blå/gul, så nu ska jag bara sy ihop dom innan jag går till jobbet.
Solen skiner här i Kungsör, men det är kallt när man öppnar balkongdörren, Pontus vill gå ut varje dag och få lite luft.
Här är det -6* solen skiner.
Katterna springer ut o in och rejsar värre.
Tvättar kläder, spymattor.
Ska fixa en god middag och så ska vi mysa i kväll, Räkfrossa.
Ha en trevlig helg
God middag!
Här städas det idag :) och senare ska jag sätta mig och försöka luffarslöjda lite :) det var ett tag sedan, men det är roligt.
Borde skicka iväg ett par mail som ligger och väntar, men det tar jag nog i morgon.
Måste handla, inte kul en fredag, men tyvärr gapar kylen väldigt tomt just nu. Tror att jag ska leta efter det där vinet (kattflaskorna) för att se om jag tycker om det. Hum, kan man ge bort sånt vin och be att få tillbaka flaskorna sedan?
Gillar inte vin nåt vidare, men cider är gott, alkoholfritt, synd att det inte är snygga flaskor bara
Ha det gott alla

#59 Tror bestämt att din Milou var här o tog lektioner av Spirit i natt när vi som som sötast..han är ett ess på att sno pålägg:-)
Sportlovet börjar hos oss..vilket innebär att man får sova på morgnarna istället för att gå upp tidigt inför att sonen ska iväg till skolan.
Familjens husse har jobbat i kalmar hela denna vecka, då de blir nog lite festligt ikväll när han kommer hem till oss o katterna..imorgon firar vi alla hjärtans dag..självklart köper vi katternas favoritkäk, kalkon som dom älskar så mycket att det blir tassarna i taket när det kommer fram..
Får lov att ta en prommis till konsum o proviantera upp mina sista slantar..kattmaten går åt som smör här..;-)

Hi,hiiii..nu är mitt lilla, lilla märke också ametistfärgat..snacka om att bli glader för det lilla

#63 Vardagslyckan är viktig. :)
Den där kursen i att sno pålägget har nog mina katter oxå gått. Man får ha koll hela tiden om man skulle vilja ha det för sej själv.
Ja sova på morron får jag om jag vill.
Då ser vi dej Siden inte så myckt här inne under veckan som kommer. Du har väl en okuperad dator då hihi.

#65 Exakt Jenna…hussen som är helt ointresserad av datorn brukar få agera medlare..*pust*;-)

Godkväll! Sitter här med en värkande vänsterarm…tur att det är vänster. Drullade omkull på det fina klinkergolvet i köket, i förgår natt. satt fem timmar på Akuten i går för att röntga min svullna armbåge..som tur var inget brutet, men en spricka, så det blir lite sjukjympa med den. Jag som skulle till att börja virka datamöss :/ Solen har lyst här i dag, just nu -7 gr.
Men Karin, vilken osis att du skulle drulla omkull, du måste vara rädd om dig :)
Hoppas att sprickan läker, men himlars så ont det gör 
Var har haft sol vi med idag och 3 minus… vackert :) men dock ingen snö att tala om.
Krya på dig Karin och ta det lungt nu så att armen fungerar bra igen sen.
//Pia

Jo tack ska ta det lugnt! smyger över klinkergolvet

#67 Men usch stackare…sånt gör ju så ont..hoppas att du snart kryar på dej, att du får någon medicin som hjälper mot smärtan..
Vi har strålande sol här idag, brukar märkas varje år att det blir ljusare tiden efter mitten av februari…önskar er alla en riktigt trevlig alla hjärtans dag…får era pälsklädda hjärtan något extragott en dag som denna? Våra har beställt rökta kalkonbröst i skivor;-)
Önskar er alla en riktigt bra alla hjärtans dag!!!
Mina busungar har stulit mitt garnnystan inatt så nu har jag fullt upp med att försöka trassla ut det och få nystat upp det igen. Tur för de att de är så söta
Idag ska vi åka in till Jönköping. Jag ska få nya bänkskivor i köket i alla hjärtans dag present av Tobbe.
Så vi ska kika på vad vi vill ha.
Ha en bra Alla Hjärtans Dag här på forumet.
Kom hem 10.30 från jobbet, har nu sovit mina 5 timmar. Dax att åka tillbaka till jobbet om en halvtimme. Så är det att bo på landet och att tågen går varannan timma till Stockholm under hela dagen.

God kväll hoppas nihar haft fin Alla Hjärtans dag
God kväll!
Nu måste jag formatera datorn, den håller på att braka ihop. Hoppas att jag kan komma in senare… annars ses vi när datorn är igång igen
Kram
Malin
:) nu är jag tillbaka med en nyformaterad dator! Så skönt, det är full fart igen.
Har ni det bra alla?
Kram
Japp här är bra.
Ska snart gå och lägga mej och vila mina ögon för idag.
Godnatt

Helt ok, fått städat lite, och vart oss lillebror med sambo o hälsat på hela kvällen och träffat min systerdotter,
Nu är helgen slut snart.
Och inte blev det gjort det som skulle göras. Kylan ute sätter käppar i hjulen.
Men det kommer ju fler helger.
Här har solen lyst från en klarblå himmel hela dan.
Men -16* så det är som sagt inte alls kul.
Men det borde ju bli varmare nu snart.
Ha en fin kväll
Godkväll..
Typiskt när jag är äntligen ledig 9 dagar ska bli sjuk
Kände inatt på jobbet att jag hade ont i magen och mådde illa. När jag kom hem imorse och hade sovit hela dan så vaknade jag av att jag är förkyld oxå..
Får väl ligga i sängen den här veckan och försöka bli frisk innan jag börjar jobba igen.
Men Essut så trist.
Krya på dej.
#83. Men vilket sk*t att bli sjuk när du är ledig, nä… krya på dig nu essut och hoppas att du mår bättre i morgon när du vaknar
Skickar en krya-på-dig-kram och hoppas att det hjälper nåt
/M

#83 typiskt att du ska bli sjuk när du ska bli ledig, hoppas du blir pigg snart,
jag har vart och fikat hoss min kompis som föder upp ragdolls i dag, gosat kissar,,, mmmmm, hon har en svynx o en stooor maincoon med, massa gos o kaffe, nu ska här slappas i kväll, hänga här lite,,, se om det är nått på tv att glo på,
jenna gun, du är inte ensam om att få inget gjort pga kylan fasst jag haddde det som en dålig ursäkt för att göra saker innomhus,
men jag städade hoss marsvinen i allafall så de blev glada, hunden tyckte det var skitkul att kolla på, han älskar burdjur,