Många kramar
Tack!
Den hade jag helt glömt bort….
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jag håller med!!! Massor med kramar till alla!!!!!
Vill även tacka dig Bumbis, som har lärt mig att sy….. Maskinen går het här hemma..
Alla djur behöver någon som bryr sig!
Tack för hälsningen! Jag vill tacka dig för allt det du gör. Du sprider sådan glädje här på sajten för så många. Det uppskattas verkligen!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Tack alla och kram på er!
#2 det är så kul att du också syr….är inte den röda tråden slut snart?
Det hade jag helt glömt bort. En jättekram till dig Bumbis och din sambo och ett tack för dom fina paketer jag har fått.
Vi vill gärna se fler gosebilder på katter i denna tråd!!!
Det är Agnes, den lilla svart/vita flickan på bilden, som puttar på att få se fler foton av gosekatter.
Hon äääääälskar att kolla på datorn!!! Hon skriver gärna många egna meddelande också! 

#4 haha, jo tråden är slut, tro det eller ej, men gubben fick hjälpa mig att byta, han tog syslöjd i skolan (för där fanns tjejerna) haha, han var även iväg o köpte filtar åt mig idag…
#8, 9, nääää Crisse så söta att jag svimmar!!!
Vilken tur Christian är på hockey, annars hade han kattnappat den lilla grå som är en kopia av hans älskling Emma som inte längre finns….hon blev nästan 18 år….
#7, hi, hi, vilken snäll gubbe och vad händig!
Jag var också bättre på träslöjd, du också kanske Mison???
Puttar för fler gosebilder på katter!!!

Tack för en så trevlig hälsning…här kommer Mari och Spirit o hälsar tillbaka..bilden är tagen i vår sommarstuga uppe i Jämtland:-)
Sommarstugan har vi tagit över efter sambons mormor..tapeterna är långt ifrån vackra..så fäst blicken på dom pälsklädda modellerna istället:-O)
#12, vilken ursöt bild och katter förstås, som gjord för en dag som denna!!!
Tack Sidentass!
Obs! jag gillar tapeterna de är ju retro!!! 

#11 träslöjd, njaee , jag kanske lite bättre, för sy har jag aldrig kunnat, gubben fick till och med visa hur jag skulle göra på slutet för att sy ihop för hand. haha

#15 Hi,hiiiii..vilken charmig bild:-) Ölvärmare!
Tack Bumbis, översänder massor med kramar tillbaka :)
Härliga bilder! med eller utan ölkartong!!!
Tack Mymlanbus!!
# 18, samt för ännu en gullig bild och för en likadan och uppskattad "klösis" som på bilden emjon!!!!
Den har varit emormt poppis, speciellt av Truls, Sturkökatt från Ronneby!!! Men han sitter sällan stilla och är svårfångad på bild så det får bli samma bild som du fick i går!! 
Truls har ju bara för gullig uppsyn och den tyck säga den är bara min
.
Ju mer jag lär känna av människorna dessto större blir kärleken till djuren
#20 busigare katt får man leta efter än Truls!
Detta var en perfekt sysslesättning för en MYCKET klåfingrig katt!!
Många tack emjon!!!
Någon som har en sturkökatt som är lika aktiv??? Truls är mycket smart, mycket pratig och en mycket älskad kisse med massor av spring i benen!!!
Här är ett skannat foto på mina äldsta kissar Bamse o Jesper. Det är taget med en vanlig gammal kamera.
En kramizbild:)
Hybris och Ploppen
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Glad alla hjärtans dag och massor av kramar till dig Bumbis och er andra härliga!! Så mysiga bilder ni har på katterna 
#22 och 24, vilka söta gullungar!!! 
Tack snälla, man blir så varm i hjärtroten!!!
Kramar catfoot med pyttingar samt Kusten…
Du kommer få pm under kvällen Kusten…

#27, vilken ursöööt liten sömntuta!!!
Tack för underbar bild av lillskrutten Anebit!
Putt för fler gosebilder!!!!

Många kramar till alla
Näää, ett schackrutigt par!!! Vad gulligt!!! 

#30 Hi hi hi schackmatt, så söta.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Åhhh, där skulle man vilja krypa intill och gosa!!

#36, vika underbara myskissar! 
Bara så goa bilder.