kattigt hemma!
Surfade runt lite på nätet o kollade kläder mm.
På Cellbes hittade jag gardiner med katter på o en söt kattunge på påslakan tyvärr knall rosa
, o lite andra saker som liknade katter eller hadde med katter o göra!
Är det någon som vet flera sidor med ex katt gardiner mm???
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

tyvärr inte, jag älskar katter, men vill inte ha massa saker med katter på själv, jag är mobbad så det räcker av omgivningen,,,
,men vet att det finns andra här inne som gillar kattmotiv så de kan säkert tippsa,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#3. Oh, vilket snyggt påslakan, det där vill jag ha :)
Ja och det var ju inget opris heller!
Jätteläckert men det skulle varit svarta katter:)
Kudden är jättefin
//Pia

Beställde gardiner med kattmotiv från haléns för ett par år sedan..jotex brukar också ha prylar med kattmotiv..jag hör till dom dårarna som har katter på praktiskt taget allt snart! Sen är jag också så såld på den näpna lilla hello-kittyn…barnsligt värre..men jag bara smälter:-O)

#3 Vilken helläcker kudde Simson!!:-)
#7. Älskar med Hello Kitty :) äldsta dottern har en tjocktröja med lilla Kitty på, den jag jag gärna norpa :)

#2 Men jisses..så sugen jag blir!! Visseligen har jag påslakan och gardiner med katter..men man behöver ju ombyte!
Sen har jag i flera år sökt med ljus o lykta efter vaxdukar med kattmotiv..men hittar där inga djurmotiv alls..

#7 Köpte senast en pennvässare med den lilla sötingen..o kommer hem o skojar med min 12-åriga son.."här får du en pennvässar att ta med till skolan!"
Vet att han hellre skulle vara hemma än att dra med sig sånt fjant..hi,hii…har lite av varje med hello-kittyn, kläder o necessärer..sååå larvig man är..men jag brukar säga att det bjussar jag på;-)
Kom inte och säg att du har en Hello Kitty brödrost också *fniss*
//Pia
#11. Du är som jag :) det får man bjuda på :)

#12 Jooooo det har jag!! *nee..skojsar bara
*
Faktum är att jag inte har nån brödrost alls..när sonen var liten bäby vågade vi inte köpa det på grund av barnsäkerheten..sen har det under åren inte blivit av bara..men man kan ju alltid pryda dom med söta små klistermärken

ni som bor i norrköping med omnejd,isöderköping finns en av östergötlands största tygaffärer den heter Jofotex,dom verkligen ALLT mellan himmel o jord vad gällande tyger,knappar,spetsar osv.väl värt ett besök.ligger på fixområdet,där bla willys o jysk ligger.
Svarta och grå katter;) De gardinerna skulle jag ha i köket.
o så lika köksgardiner.
//Pia
Puma och medisar, en sån här farlig tråd får ni låsa….. ÄCKLIGT beroendeframkallande…..
Ha ha glöm det Gunilla *fniss* Nu får du pinas ;)
//Pia
Såg på HM att de har de underbaraste stringtorsor med Hello Kitty!
ska du köpa dem Gunilla 
//Pia
Japp, det ska jag, nästa gång jag åker till Nordby
#23 Var finns det plats för en katt på en stringtrosa? 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Där fram;)
//Pia

#23 String skulle inte ens 700 hästar få på mej…har sett att det finns hello-kitty- trosor..men dom har jag kunnat hålla tassarna ifrån..dom sitter ju under och man ser dom ju inte;-) HM har förövrigt massor med den lille sötingen…:-)