Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 810 ggr
anebit
0

Knark-Mynta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger in lite bilder på en som fått fnatt eller lyckorus.

Pysen har aldrig varit speciellt intresserad av myntaleksaker. Så jag tänkte att jag skulle prova att strö lite kattmynta på en filt och gösses vilket rus han fick.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anebit
0

Bilderna talar för sig själva.

anebit
0

mmmm

anebit
0

Ruset höll i sig drygt 10 -15 minuter.

Annisangel
0

Åh, herre min je, vilken fin katt!! Nu vet du hur du kan ge honom en go stund med myntan!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Magda
0

ååå vad vacker han är, och vad härligt han ser ut att  ha det!!

så fort jag ser en blå katt så tänker jag på min Plexus med svansen ringlad på ryggen.. usch vad jag vill ha tillbaks den katten!

evamojje
0

Oh va fin han e Skrattande mynta kan få den coolaste kissen att bli galen *s*

Mojje med sin mynta mus Skrattande

Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

[LucyInTheSky]
0

Aww vad fin han är!!

Fagddu
0

Nawwww, gosig och vacker liten kisse! :)

Sidentass
0

Jo, minsann..man får allt sina goda skratt när myntan åker fram..mina blir lika höga allihop..rullar o joxar..o spinner så väggarna dallrar:-) Har nån bild när hela gänget har myntaorgie på papperskort..ska ta o plåta nästa gång vi har myntaparty:-)

Alexej
0

Knäppis:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Maria-I
0

Nu när jag sett din Pysen, så kan jag se hur Robin härhemma kommer att se ut som vuxen! Flört

Fagddu
0

Stålgrå kissar är himla vackra :)

Lena
0

Ja det där med kattmynta det är populära saker det! Vi odlar lite själva här hemma. Det finns flera arter av kattmynta. De med blå blommor är en förädlad form. Ursprungsformen har större blad och vita blommor. Den gillar katterna ändå mera. det gick inte att odal den på friland för hela grannskapets katter kom dit och rullade sig i plantorna tills inget var kvar av dem. Har nui haft dem i en drivbänk samt i två amplar.

Vilka söta kissar ni visar bilder på!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

siberlina
0

va fina  dom är