Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 667 ggr
Fideli
0

Värt priset!!!

Här i Märsta var jag bor har jag tillgång till en ÖB-butik…..vill bara passa på och skriva att de säljer katt-tunnlar på drygt en meter långa…..för endast 39kr styck…..verkligen prisvärt….köpte två till mina tjejer….."tjohej" vad kul när man får sina "fem minutersrace" på kvällarna……samt en undebar leksak för kattungar….kan kanske vara ett bra "JULKLAPPSTIPS"…….Flört

Fideli…Glad

Cammo
0

Hej Fideli!

Succé för dessa prassliga tunnlar! Jag har ännu inte lyckats knipsa till mig en egen till misseskaran, hoppas att de finns kvar!

Cammo**som verkligen behöver aktivera de rastlösa missarna

Lena
0

Vilket fyndpris! Det verkar som det går att hitta en hel del katt- och hundprylar till bra priser på ÖB nu för tiden.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Faxlin
0

Ja det var verkligen fina grejer de hade där.
Var in och tittade i dag. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

lailas
0

har alldrig tänkt på att öb har kattleksaker. men ska åka och titta

Lena
0

#4 De har billiga toalådor, dynor, kattskålar och en hel del kattleksaker har jag sett.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Fideli
0

Ja, på ÖB kan man hitta mycket bra och billiga prylar till både katter, hundar, och gnagare……..samt kattmat, hundmat, kattsand.

Man kan ibland köpa matskålar som står på ett plasterundelägg för 29kr…..(röda eller blåa matskålar) samt enkla kattlådor för 29kr…..

Såg att Arken zoobutik sålde exat samma katt-tunnel fast deras var ca 130 cm långa……men jiiiiiiisses vilken prisskillnad…Flört

Fideli…Glad