Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 614 ggr
DesireEsmeralda
0

Dränkta leksaker

Mina knäppa katter släpper ner sina leksaker i vattenskålen lite titt som tätt. ObestämdAntingen fiskar de upp den igen, annars låter de den ligga där.

Köpte några jättefina virkade leksaker med kattmynta från Annii här och det tog ung två sekunder innan bläckfisken guppade alldeles blöt i plurret. Vill påpeka att detta är deras favvoleksak för tillfället. Glad Har försökt förklara för dem att kattmyntedoften kan tvättas ur, men det verkar inte gå fram…

Gör era katter också så? *ler*

"Varje katt är ett original och ett mästerverk"

destiny
0

Jag har en sån knäppgök! Kyss En viss sorts boll lägger han i vattenskålen titt och tätt. Men bara just den sorten, alla andra leksaker klarar sig från att bli dränkta. Cool

DesireEsmeralda
0

Vad kul, för när jag tänker efter så är det nog bara favvisarna som släpps ner där…Tungan ute Undrar hur de tänker…Glad

Hawknestgrove
0

JA och jag gav bort i julklapp åt bekanta här två stycken mohairtusenfotingar. KAtterna bet sönder dem!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

huskatt08
0

SkrattandeFörvånad vilka roliga o påhittiga missar ni verkar ha….

Simson
0

Min Simson hade för sig att komma med hårsnoddar på nätterna. Då ville han att jag skulle skjuta iväg dem så han kunde apportera. Mitt i allt blev han törstig och gick och drack. Snodden hade han med sig som han då lade i vattenskålen. Efter drickat tog han med den till mig igen som då sov. Släppte den i ansiktet och krävde att få sortsätta att leka. Ja de har idéer de små liven. Skrattande

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

chigak
0

Här har det också varit en strykande åtgång på myntaleksaker de sista dagarna. Det är flera stycken som är sönderbitna så man hittar stoppningen lite överallt. :)

MonaL
0

Min katt lägger alltid leksakerna i maten.

DesireEsmeralda
0

Vaknade för en stund sen av en VÄLDIGT krävande misse som ville gosa =hoppa på magen, slå tassen i ansiktet, jama och bara vara allmänt jobbig tills den där konstiga tvåbenta saken med VÄLDIGT mysiga tassar använde dem till det dem är till för - klia och smeka…Obestämd

Ja ja. Sömnbrist är mitt andranamn sen jag skaffade sötnosarna.

Gunilla: Jag tänkte försöka virka några kattleksaker o sälja till förmån för nåt katthem och gav mitt första alster till mina tjejer. Tog inte många timmar innan den var tillbaka till sin ursprungliga form: garn!! Skrikandes Antar att jag får virka hårdare. Eller nåt….Obestämd Tur att de är så söta och oskyldiga Oskyldig (!?) så de kommer undan med allt…

Magda
0

#0 min hund gör så.. helst med katternas leksaker.. ner med kattsakerna i hundvattnet så att katterna knappt vågar fiska upp dem *s* undrar om hon tycker att missarna är jobbiga när de leker om nätterna Flört

DesireEsmeralda
0

*skrattar gott* Det är nog så att hunden lärt sig hur hon (möjigen) kan få de jobbiga liven att sluta rusa runt och störa nattsömnen… Fråga henne gärna om andra tips som skulle kunna funka och vidarebefodra dem direkt till mig! Både jag och grannarna under blir väldigt glada och tacksamma!!! Cool