Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 592 ggr
catomania
0

Flytt

Hur känsliga är 9-åriga katter för en flytt? De har bott i samma lägenhet i 9 år, men måste snart flytta pgra att husse o matte delar på sig.

Atiz
0

Får dom bara flytta tillsammans så är det nog inga problem Skrattande

Atiz
0

Det kaan vara bra att vänja dom vid ett nytt rum i taget, så blir omställningen inte så stor. Men tryggheten av bekanta möbler och människor brukar räcka

catwomen
0

Du kan ju lägga ut dina strumpor här o där.. Glad

essut50
0

När vi flyttade från vår lägenhet där vi bodde i 20 år till en mindre så var det inga problem för vår Tusse. Då ska man tänka på att han hade bott där i samma lägenhet i 6 år. Det gick jätte bra trots att den nya lägenheten inte hade balkong. Katter vänjer sig ganska fort har jag sett.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

martdat
0

jag har flyttat massor av gånger med mina, det har funkat hur bra som helst, de  har tyckt det vart roligt bara med nya rum att upptäcka, lite kärrade första dan efter att ha åkt bil, de hatar de men sen har det funkat bra, och mina är ännu äldre,

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Lena
0

Köp en Feliway dosavgivare och sätt i den nya lägenheten. Det kommer att minska stressen och göra det lättare för katterna att klara flytten. Sedan är det viktigt att inte dela på katterna, att låta dem flytta tillsammans.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"