Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettutanför-ämnet
Läst 511 ggr
Hawknestgrove
0

URkul och läbbig!

Man kan göra om den hur mycket man vill!!!!

http://www.onemotion.com/flash/spider/

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Ihhhh…den var faktiskt kul:-) O vad gäller läbbigt..så hade den varit etter värre med en orm..dom kan jag inte ens se på en tidningsbild utan att bli svimfärdigObestämd

Hawknestgrove
0

HEhe ,dra han över sidan jättekul!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

chigak
0

Skrattande Den var rolig men lite otäck med.

Fagddu
0

haha Lite taskigt mot spindeln att man kan dra den i benen! ;)

[LucyInTheSky]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bläää.. avskyr spindlar.. Eller dom är väl okej om dom bara håller sig LÅÅÅNGT bort från mig.

Hemma hos mamma och pappa när jag bodde nere i gillestugan hade min pälskling Bosse pippi på att fånga spindlar och sen gå omkring med dem i munnen och ja, lägga dom i min säng!! Dumma katt!

Sidentass
0

#5 O fyyyy!!! Jag hade fått panik för mindre…får mej att minnas när vi bodde på landet o katterna kom in med kopparormar..höll faktiskt på att smälla av då!Obestämd

[LucyInTheSky]
0

Uscha.. Ormar!! huu.. Jag minns en gång när jag var liten och mormor var hemma hos oss XD Då kom våran gamel katt Elsa in med en fladdermus.. Mormor blev galen..

solweig
0

fy vad otäckt. är livrädd för spindlar. kommer ihåg för många år sen så såg jag en spindel i badrummet, skrek så gubben kom farande, han trodde att jag ramlat i duschen. kollade alltid sen när jag skulle på toa, så det inte fanns några spindlar.

Alexej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men det är perfekt för personer med spindelskräck. Man kan ju misshandla spindeln och tex förminska den….

Det fanns också ett annat program på den sajten: Sketch&Paint och sedan kan man spara konstverket.

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MagicPaws
0

OJOJ vad jag skrek… just när den rörde på sig så hoppade Idril upp i famnen på mig… fy va rädd jag blev… är ju livrädd för spindlar.

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

karins
0

Kul!Skrattande

Alexej
0

Kul när man drar bort spindeln utanför skärmen och sedan kryper den tillbaka:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus