URkul och läbbig!
Man kan göra om den hur mycket man vill!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Ihhhh…den var faktiskt kul:-) O vad gäller läbbigt..så hade den varit etter värre med en orm..dom kan jag inte ens se på en tidningsbild utan att bli svimfärdig
HEhe ,dra han över sidan jättekul!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Den var rolig men lite otäck med.

haha Lite taskigt mot spindeln att man kan dra den i benen! ;)

#5 O fyyyy!!! Jag hade fått panik för mindre…får mej att minnas när vi bodde på landet o katterna kom in med kopparormar..höll faktiskt på att smälla av då!
Uscha.. Ormar!! huu.. Jag minns en gång när jag var liten och mormor var hemma hos oss XD Då kom våran gamel katt Elsa in med en fladdermus.. Mormor blev galen..
fy vad otäckt. är livrädd för spindlar. kommer ihåg för många år sen så såg jag en spindel i badrummet, skrek så gubben kom farande, han trodde att jag ramlat i duschen. kollade alltid sen när jag skulle på toa, så det inte fanns några spindlar.
Men det är perfekt för personer med spindelskräck. Man kan ju misshandla spindeln och tex förminska den….
Det fanns också ett annat program på den sajten: Sketch&Paint och sedan kan man spara konstverket.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
OJOJ vad jag skrek… just när den rörde på sig så hoppade Idril upp i famnen på mig… fy va rädd jag blev… är ju livrädd för spindlar.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Kul!
Kul när man drar bort spindeln utanför skärmen och sedan kryper den tillbaka:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus