Dagens ros
Går till alla Daisy - räddare för eran fantastiska insats när den lilla röda polsk - norska katten var försvunnen.
Gronstedt
Kattassen
Kusten
Stefan med fru
+ alla er andra som hjälpte till med att bl.a. ringa, maila och putta.
Det var fler (7st tror jag) som var upp på en söndag men det vet jag ej vilka det var, men rosen är till er också.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

det är ni värda! jag har ingen ros men jag tänker på en fin en så får ni den tanken!
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
Ja jag tycker nog att samtliga där vore värda att bli månadens medlemmar.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Jaaaa!!!! Håller med! Nåt har hänt med min dator, kan inte gå in på daisy-tråden. Har någon hört om hon har kommit fram?
Puss på stjärten till er ALLIHOPA!!!! som känner att ni har haft minsta lilla med detta att göra!! Självklart alla som har jobbat fysiskt. Månadens medlemmar självklart!!! Men även alla som har tänkt och lidigt psykiskt. För att inte kunna deltaga aktivt. Som sagt. Era rumpor pussar jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jättestora kramar!!!!!
Alla djur behöver någon som bryr sig!

Åååå, va härligt att höra! Tack anebit!! Datorer är idioternas påfund, men vad vore vi utan dom???
Har längtat sååå för att få veta hur det gick… Kommer inte in efter helgens uppdateringar
Självklart är de värda alla rosor:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Rosor och eloger härifrån Linköpingskissar o deras matte!

Ja jag tycker också ni är guld värda

Nä men tack för alla rosor!
Det var ju en stor portion tur i denna historia också det får vi inte förglömma. Daisy lyckades vara på rätt plats vid rätt tillfälle en gång och då fanns vår ängel Ethel påpassligt där och fångade in. Det var inte bara skicklighet… men härligt är det när det blir så här. En liten solskenshistoria i alla tråkigheter - det känns fint.
Nu håller vi tummarna för alla andra bortsprungna hundar och katter som vi får höra om här på forumet samt alla andra katter som far illa och behöver komma in.
Det behövs mer än tumhållning på fler ställen!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

en vacker ros till er

"11. Vaddå tur?? Sug i er nu för sjuttan ruttan!! Ni förtjänar allt!! För hade inte ni allihop envist hållt på o åka runt o letat, lappat runt m.m. så hade hon aldrig hittats. Enbart ER förtjänst!!!!